Uživatelský avatar
zila70
Píšu hodně
Příspěvky: 1928
Registrován: 29.11.2008 0:00
Bydliště: Teplice-Novosedlice
Kontaktovat uživatele: WWW

Slick7 píše:Díky za chválu, problém by to nebyl, jednu získat, je to jen otázka času. Já bych ještě s těmi objednávkami počkal, Grizzli ji teď montuje do triálového speciálu a bude ji testovat, sám jsem zvědav, jak obstojí v náročném testu. Převodový poměr je maximální, jaký šel do daného prostoru umístit. Větší poměr by šel dosáhnout jen pokud by se zmenšil modul a to by se zase odrazilo na životnosti.
Pokud by se našel sponzor, myslím, že by šlo zařídit malou sériovou výrobu, cena by byl stopro menší a kvalita vyšší.

posli na mail navrh a ja to zvazim
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Tady ještě přináším foto konverze Tatra, který jsem dělal, namontovaný na podvozku CC-01.

Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Grizzly
Uživatel
Příspěvky: 449
Registrován: 24.12.2008 0:00
Bydliště: Praha 10 Vršovice

Pár vysvětlení k redukční převodovce od Slicka.Loňskou sezonu jsem začal s redukční převodovkou od RC 4WD,ale při 2. závodě se hned zadřela výstupní hřídel.Abych vůbec dojezdil sezonu,tak jsem honem koupil redučku od MP Jetu,ta funguje skvěle,ale je moc dlouhá a je potřeba podepřít motor,protože na skokách trpělo ozubené kolo ve 2 kvaltové převodovce a motor vzadu překážel linkům.Mezitím jsem kontaktoval již zmíněného Slicka,krerému jsem vysvětlil o co půjde.Trvalo to trošku déle,ale výsledek jste viděli na fotkách a co hlavně stihlo se to do začátku sezony.Vyrobené je to pěkně a přesně.Dobrá vychytávka je ta koncové víko.Nemusím pracně sundavat motor,takhle celý komplet odšroubuji od hlavní převodovky a sundám víčko a vidím na vnitřek kol a můžu namazat.Ještě by to chtělo vylepšit upevnění ložisek na výstupní hřídeli,ale to už má Slick vyřešeno použítím jiného nože na zápichy,Další věc je použití bronzových pouzder na předlohové hřídeli,tady bych se přimlouval za použití malých ložisek,já zkrátka pouzdrům nevěřím,ale tohle už jsme také projednávali,neseděli mu výpočty osových vzdáleností,ale když by se to vyzkoušelo nejříve na kusu materiálu,tak by se mohlo přijtí na tu vzdálenost.Jinak jako celek je to velice pěkně provedené a i funkční.
Dnes, jsem provedl první zkoušku,konfigurace je taková:,motor 55 závitů-redučka od Slicka,-to celé přišroubované na 2 kvalt převodovku od RC 4 WD- krátký kardan-rozvodovka od Notyra-kardany do náprav.
Nechá se s tím jet opravdu po mm vzdálenostích, ovládání plynu je opravdu velice přesné a když potřebuji rychlost přeřadím na 2 rychlost a už to upaluje.Čekal jsem,že to bude hlučné a ono naopak, je to celkem tiché.
Výhodou je,že ozubená kola jsou udělalá celkem široká. Redučka se dobře montuje na motor.Zatím se to jeví velice dobře,ale ukáže se až v sezoně při závodech,jak obstojí,velký předpoklad tu ovšem je.

Předesílám,že je to do nové trialové Liazky na letošní sezonu,na které jsem uplatnil získané skušenosti z loňské sezony,protože ze 7 závodů dojela jen 4, pro závady na převodovém ústrojí,na řízení a uzávěrce diferenciálu,shodou okolností to byly ty poslední,kdy se mi podařilo zmíněné problémy odstranit a i tak to hodilo celkově 2. místo.
Griessl Karel
Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S
RC Crawler = Axial,Bully
RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě
RC Dakar = Tatra Jamal
Uživatelský avatar
zila70
Píšu hodně
Příspěvky: 1928
Registrován: 29.11.2008 0:00
Bydliště: Teplice-Novosedlice
Kontaktovat uživatele: WWW

myslim ze mam velice dobry kontakt na loziska a ma loziska vseho druhu is osazenim jako zajizteni.
Urcite to chce na loziska stavet.
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Schválně by mě zajímal váš profesní názor, proč je to lepší to udělat do kuličkových ložisek, apropo, jaké z toho plynou výhody?
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
xood
Uživatel
Příspěvky: 188
Registrován: 15.08.2009 0:00
Bydliště: Všude zdejší

Schválně by mě zajímal váš profesní názor, proč je to lepší to udělat do kuličkových ložisek, apropo, jaké z toho plynou výhody?

výhoda je v tom že budeš o 3 mikrosekundy dříve v cíly :lol:

osobně u expedic a offroad modelům se přikláním k kluzným ložiskům než li kuličkovým 1.) jsou temnět bez údržbová 2.) lehce vyrobitelná 3.) cenově dostupnější 4.) temněř 0 prunik nečistot přez ně . nevýhody 1)nevýhoda je v tom že budeš o 3 mikrosekundy později v cíly jelikož jsou kluzná tudíž tam po zahřátí vzniká tření a tudíž model brzdí :evil:
Uživatelský avatar
Grizzly
Uživatel
Příspěvky: 449
Registrován: 24.12.2008 0:00
Bydliště: Praha 10 Vršovice

XOOD napsal::po zahřátí vzniká tření a tudíž model brzdí


A potom se zadře!!!!!!!!!!
No a nyní vážně.Ono je pouzdro a pouzdro,pouzdro v nápravě kde má pomalu milimetrovou vůli a otáčení je pomalé, potom velice přesné pouzdro, třeba právě v převodovce a poměrně vysoké otáčky.Ložisko má tu výhodu,před montáží ho rozeberu a namažu a namontuji a potom už se o něj více méně nestarám,pokud je to někde v převodovce kam nejde bordel.Pouzdro se musí často mazat a pokud je to na špatně přístupném místě,tak je to na obtíž a potom také záleží na zátěži, viz zadřené pouzdro na mojí předchozí převodovce a to bylo poctivě mazáno.Já se snažím pokud je to možné pouzdra vyhazovat a nahrazovat ložisky.
Griessl Karel
Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S
RC Crawler = Axial,Bully
RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě
RC Dakar = Tatra Jamal
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

On, největší problém v mém případě je ten, že prostě nedokážu udělat dost přesné uložení na kuličkové klasické ložisko, pokud je to mimo střed rotační součásti a pak je tady problém souososti, protože se musí dělat každé uložení samostatně a ne,jak v případě uložení kluzného, kde prostě vrtnu díru, pak ji projedu výstružníkem a mám absolutně souosou tolerovanou díru.
Tento problém by šel odstranit, pokud by se použily kuličková ložiska s lemem, protože pak by byl postup na vytvoření uložení stejný, jak u kluzných. Ovšem, jak jsem ti psal, nešla by už provést , v případě zjištění špatné roztečné vzdálenosti mezi ozubenými koly, jednoduchá korekce, jako v případě použití menších kluzných ložisek.
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
gorila
Častý přispěvatel
Příspěvky: 584
Registrován: 31.08.2009 0:00

prosím vice foto, nebo odkaz na konverze Tatra CC01, dík
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Konverze Tatra CC-01, tip předního nárazníku Standart

Obrázek
Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Konverze Tatra CC-01, tip předního nárazníku Race.

Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Tak dnes, dokončena další zakázka, tuning kardan na CC-01 Pajero.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
gorila
Častý přispěvatel
Příspěvky: 584
Registrován: 31.08.2009 0:00

díky, máš to moc pěkný, jestli máš ještě nějaká fota sem s nima!
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Víc fotek konverze nemám, dlouho se u mě neohřála a šla do světa :-)
Ale mám tady ještě další tuning, dakar disky.

Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
milan008
Veterán fóra
Příspěvky: 5336
Registrován: 28.11.2008 0:00
Bydliště: V Holomóci městě

SZ
bflmpsvz

Zpět na „Nabídky výroby modelářských doplňků“