stiffi a všici organizátoři: já rád pomůžu pro mě je ježdění s váma jen tak asi takovejch 60% zbytek je pokec a skvělá parta, takhže se mnou počítejte i příště.
A díky patří i všem ostatním člověk se vždy dozví něco novýho a snad to i příště uplatním.
A hlavně snad příště konečně projedu všecky sekce bez toho aby jsem to totáně na jedný sekci zazdil za 269 bodů :lol:
Axial SCX10 LR Discovery-momentálně kastle v jakési úpravě
Tak že ještě já za organizační tým děkuji všem účastníků. Ježdění super a moje auto opět nezklamalo a hned v první sekci upadlo kolečko i z céčkěm...To píšu jen proto že bych jinak vyhrál...Takhle i díky Mrakovo Venom servisu,rychlé opravě a poskytnutí náhradních dílů to holt bylo jen druhý místo....Tak že přátelé...těším se na příštích závodech..... 8)
Taky vám všem děkuji za super zážitek a poježdění.Fotky zatim nemám musim to dát dohromady.Jinak po tom co si to taťka vyzkoušel na vlastní kůži,tak je na 100% rozhodnutej si koupit axiala :tleskam: Už se teď těšíme na další závod ;-)
Axial SCX10 Toyota FJ60 TF2 Toyota Hilux Axial SCX10 Land Rover Defender Cabrio HPI Blitz
Naposledy upravil(a) Balu dne 05.03.2012 22:43, celkem upraveno 4 x.
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
Tak to napíšu asi sem, chci se pozeptat vás, zejména stifiho.
Tak nějak bychom chtěli u nás tady aspoň částečně něco podobného podnikat, teď jsme jezdili a nastalo několik sporných bodů, které nemáte v pravidlech a já bych si v tom chtěl udělat jasno
Takže:
1. Co je a co není couvání? Když regl nemá v neutrálu 100% brzdu a po ubrání plynu ve svahu auto popojede o něco dozadu tak ano? když hrabu a snažím se vyjet ale stejně sjíždím dolů tak ano?
2. Doteky a shozy - tady mě to dost zajímá.
Situace A - jedu brankou a předním kolem dám dotek a zadním ju přejedu úplně, co je teda za trest?
Situace B - jedu brankou dotknu a neprojedu, couvnu a pokouším se znovu a zase dotek, projedu asi na popáté a pokaždé s dotekem nebo pokaždé se shozem, co mu napíšu?
Situace C - viz situace B ale při druhém průjezdu zlomím, při třetím dotknu, pří pátém zlomím??
Situace D - projíždím bránu a předním kolem dotknu pak nic a zadním zas dotknu, bráno jako jeden dotek?
Situace E - průjezd branky je brán ve skutečném trialu jako průjezd větší polovinou auta, souhlas? toto je ovšem někdy hodně diskutabilní.
Situace F - projetá je pokud celou délkou projedu? resp. projedu ji 3/4 délky auta a hodím boudu, musím do ni najet znova a projet ji úplně?
3. Při počtu aut jaký byl musí fungovat zároveň aspoň tři sekce aby to odsýpalo, lidi se nenudili a mělo to spád ne? Komisař v jedné sekci jeden, dva?
Dále mě zatím nic nenapadá, ale určo se ještě někdy zeptám. Za něco bych dál víc bodů - za boží ruku určitě aspoň dvakrát tolik no ale to jsou detaily, záleží na vás. Díky za odpovědi :-)
JAsne vysvetlim....psal sem to zjednodusene pac my pravidla zname podrobne z velkych takze couvani se bere jakejkoliv pohyb auta vzad... Takze ikdyz se toci kola dopredu a auto sjizdi je to couvani...kdyz ta brzda nepodrzi ve svahu je to podle pravidlel couvani s tim za kdyz je to nekde mimo a auto zcouvne kousek tak to nepocitam ale jak ses u branky a couvnes o kousicek je to couvani... je to proste VYLEPSENI POZICE.... ikdyz si nekdo chce cuknout jakoby aby se mu auto stocilo k brance a pritom mu to auto couvne pocita se to pac jasne tim ze to couvne vylepsuje pozici...
A...na jedne tycce se bud dotek nebo shozena....jakmile je shozena neni dotek.....to znamena ze je prejeta(srazena) 25b...
B....jedes dopredu dotknes se, nedas ,vycouvas, jedes znova, dotknes znova mas dalsi dotek... jde o tu zmenu smeru... kdyz jedes do predu a tycka ti cvrnkne o auto 5x je to jeden dotek ale kdyz jedes dotknes,couvas v brance, dotknes je to druhej... v praxi se tohle moc neobevuje... ale kdyz tam nekdo saskuje a ma vic dotyku je lepsi to pokosit a pak nejsou ty doteky...
C....jakmile je tycka prejeta tak je prejeta uz ji nelze znovu prejet za dalsi body ani se ji dotknout
D....jo pokud porad jedes jednim smerem
E....asi nesouhlas... projeta branka je uznana kdyz ji projedes minimalne jednim kolem a opustis branky celym obrysem auta( tohle je na hodinu diskuze ale zkusim to nejak popsat:D) Muzes k brance prijet uplne z boku pod tim max uhlem 89 aby si jeste jel jakoby zepredu a jedno predni kolo staci abys ji projel a byla uznana.....kdyz ale jedes do kopce a das ji jednim prednim kolem s tim ze tycka je pod autem a dal to nejde a ty vycouvas ikdyz jakoby mimo branku neni projeta....ale kdyz ji das tim jednim kolem a auto porad v tom poprednym smeru se dostane tak do boku ze ten bod branky je mimo auto tak je projeta....
F....stejny jako E asi proste min jedno predni kolo a opustit branku v poprednym smeru kdyztak rekni jestli to nechapes tak to jese nejak rozepisu.... sekce stavime 4 s tim ze jsou otevreny dve nebo 3 rozhodci jeden v pohode na sekci s tim ze sme tedka byli 4rozhodci s stridame se aby sem stihli zajezdit pokecat a tak.... Za bozi by klidne mohlo byt vic to uz si upravte jak uznate za vhodny:)) jinak klidne se ptej jestli neco neni jasny stif
edit: s tim cekanim jak rikas nezazivnym to resime tak ze je normalne volny jezdeni i v sekcich kde se nezavodii s tim ze je zakazanej prujezd brankama aby nebyl trenink kdyz se jedna odjezdi tak se otevre jakoby zase pro volny jezdeni kde si vetsinou zkousi co v zavode nedali a tak...myslim tam nikdo kdo by se nudil nebyl...jezdis nebo kecas nebo si opeces burta...ohynek uz delam standartne
Naposledy upravil(a) stiifii dne 05.03.2012 19:09, celkem upraveno 1 x.
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! " " Seru na poli , jezdím pro body... "
K bodování...když dáš za boží ruku víc bodů a dáš boudu hned v první sekci...už nejedeš na vítězství a přestane tě to bavit....de o to že je nejlepší bojovat až do konce s vidinou výhry.....A vsadim se že jakmile to uděláš budeš první kdo tu boudu dá...zákon schválnosti.. 8)
to byl peknej bohousek :-D
jak sem se smal a pak mi z pri snazeni se o prekonani toho nejedutelnyho vyjezdu pri doskoku rupnul vystup z prevodovky a ulomil se drzak spojovacky na cecku :-D :FRIENDS:
Jo kdo jinému jámu kopá tomu se něco utrhne....Ale ve finále i na poruchy při samotném závodě se myslí.....když se něco přihodí.(třeba jako povolenej červík,upadlá převodovka,upadlá náprava nebo dokonce jako v posledním závodě i upadlá kastle)....je závodícímu umožněna oprava a pokračování z místa poruchy...To jenom hrdinové dojíždějí s rozpadlou nápravou... 8)