Hruza to je, ale dat to dohromady. Bohuzel kastle bude klasicka kitarina, brousit, barvit a lepit. Nesroubuje se jako klasicky hardbody od Tamky.
Nejlepsi je pruzeni. Tlumice nejsou a vse je odpruzeny pomoci torznich tyci. Tuhost se nastavuje predpetim torzni tyce. Jeden konec ma tisicihran a da se natacet v ulozeni. Bohuzel trefit to tak, aby plus minus pruzily obe strany stejne, je nadlidsky ukol. Proste jsem to nejak nechal.
Ulozeni viz obr. Dalsi vtipna vec je, ze spodek je krytej jenom rovnym pasem lexanu, takze prach bude litat vsude. No aspon je videt to pruzeni.
Zajimaci je taky uchyceni budky, ktera se nejdrive nasune a pak zajisti pohyblivym plechem vespodu predni casti. To sou fakt patenty jak swine.
A k velikosti asi tolik, ze to auto je dost dlouhy a uzky. Porovnani s FAV viz foto
