Tak po roce ježdění v prachu, semotamo vodě a vlhkosti, -20 atd... už asi pomalu dosluhuje motor... od spodku dost škube, hodně píská.. tak sháním nějakou adekvátní náhradu... jde mi dost o sílu a plynulý rozjezd... na speedu sem vozil 17z pastorek... pomůže někdo s náhradou?
moc díky :)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
no ono to tak nejspíš dopadne, vzhledem k ceně... leč rád bych zkusil i něco jiného, popřípadě rozebiratelného, tak mě zajímá jaké jsou možnosti...
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Speed je nejlevnější a taky největší šunka. Když Ti vyhovuje a chceš ušetřit, kup stejnej a přidej na údržbě. Po bahně a písku proběhnout v čistý vodě a nechat vycákat ven bordel, pak nechat vyschnout a hned potom lehce proběhnout, aby se sjela čerstvá oxidace z uhlíků a kolektoru. Mazat ložiska. Péčí se dá životnost zdvojnásobit.
je fakt že speed jezdí pěkně ale prd vydrží a vyndávat motor pořád z auta a čistit to je vo nervy, jediný co mě napadá že by se tomu přiblížilo by byla náká 35t ale to by musel bejt asi pak jedině novak rockstar ten by měl bejt podobně rychlej a má údajně i slušnou sílu+ možnost vyměnit uhlíky ale cenově je to úplně jinde a ještě se tu přestal prodávat ale nic jinýho mě nenapadá leda každej čtvrd roku měnit motor :lol:
zkoušel sem i mig 600 a už po 2 měsících odchází do věčnejch lovišt
AXIAL Wraith JEEP pison spider AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012 AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017 Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017. RAJČE = smurf87
Když se v tom nenechává písek a alkalický bahno, tak to lecco vydrží. Taky to nedemontuju, ale dá se to v pohodě vypláchnout pod sprchou, nebo pod hladinou ve vaně. Chce to ale po uschnutí trochu proběhnout, jinak v té vlhkosti mezi uhlíkama a kolektorem, která tam zůstane, to oxiduje rychle a ty oxidy jsou asi tvrdší, než původní materiál, protože je to pak pěknej šmirgl. Kluzný ložiska mazat, to je jasný, jinak si vylágrujou šišku a to je začátek konce. Mám teď motor na straně, kam lítá bordel od kola, tak zkouším na zadním čele víčko, který je u ložiska naplněný vazelínou. Předek v krytu spuru bordelem tak moc netrpí, tam dám jen občas kapku.
BrAtKo píše:Vsak ked zalepis paskou tie otvory tak sa to vyrazne zlepsi a motor to zvladne. Ved to tu niekto tak aj ma spravene.
To je dilema, sice se tam tolik bordelu nedostane, ale voda stejně jo a zase nemůže tak snadno vytéct. Mám ty díry na obvodu teď krátce zakrytý, očividně se to hřeje trochu víc, ale nezdá se to kritický, tak to budu chvíli sledovat..
cores píše:Jezdim od začátku TYHLE Integáče a no problem.
Jako info dobrý, ale rozebíratelná 55z. není za spotřebního speeda zrovna typická náhrada, že jo.
vůbec mi to nevadí, já hledám jakoukoli alternativu, nejlépe rozebiratelnou, abych věděl jaký jsou možnosti a mohl se rozhodnout... speed byl dobrý, skoro rok fakt držel, já ho nevodním ani nebahnim nikdy, jedině prach... ale jezdil i v -20, v +30 prostě klasický podmínky s tím, že nejsem vodomil, protože nemám ideálně zatěsněno a mám strach abych to nespálil, protože každá neplánovaná investice by asi byla pro mě delší pauza.. každopádně za každý návrh i rozebiratelný jsem rád...
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
nj ale jestli si tet jezdil peed 600 ikdyž eco tak ti ta 55 přijde hrozně pomalá, já jezdil dřív tuten a spokojenost pak sem se nechal zlákat speedem a blbec sem ho prodal http://www.modelarina.cz/stejnosmerny-m ... -2257.html
AXIAL Wraith JEEP pison spider AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012 AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017 Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017. RAJČE = smurf87
Měl jsem tam přesněji ten 8,4V, ale stejně stažený výchylky na vysílačce. Mě spíš víc vadí že to v kopci nestojí než že je to pomalý, ale i tak je to na mě a děti rychlý dost. Ten motor se dá provozovat až na 14,4V takže mu jdou zvednout otáčky výš než těch 8000 tisíc při 7,2V.