Takže po odchode origo kardanov do večných lovíšť som bol nútený zvoliť náhradu. Pri kovových sa mi nepáčili vôle, ktoré vznikajú na kovových krížoch a neustály problém s červíkmi - povolovanie. Použil som poloos z E-maxx , ktorá má otvor 6mm. Tu som vyrobil duralovú vložku na vymedzenie vôle, pretože na axiali sú 5mm osky. Potom bol problém so spurgear. Kôli tomu, že sa tam nevošiel kardan. Tak som zmenšil priemer na jednej strane kardanu a vyrobil novú osku z ocele, ktorá je aj dlhšia. Do diferákov som musel dať nové vývody-osky s dierkou pre dlhý červík s kolíkom. Pretože kardan má vačší priemer(vadilo to kríženiu), posunul som prevodovku na stred a držiak batérie vedľa prevodovky, aby bolo auto vyvážené. Kardany som musel skrátiť aj o polovicu, pretože mám dingo a to má krátky rázvor, takže je tu veľká rezerva na dlhšie modely.
zvyšok na: http://bibo078.rajce.idnes.cz/kardan_TRAXAS/