rtomecek píše:Myslis u toho z HK? I kdyby byly, tim lip pro HK a tim hur pro DSYS. Nebo si myslel neco jineho? Ale ted bez srandy. Ne, kontakty nejsou nikde spinave, tohle si hlidam. Netvrdim, ze DSYS je spatny regl. Tvrdim, ze jeho 3A BEC je slabsi, nez u jinych reglu BEC, ktery ma jenom 2A. To je vec, kterou neovlivnis. Ten problem nema reseni, jde to pouze obejit...
Přesně! DSYS je chytrej, do "praktickýho života" někdy až moc, ale udávaný parametry jsou prostě, ve srovnání s konkurencí, děsně předimenzovaný, tj. má mnohem menší "provozní rezervy". Už jsem to tu psal několikrát, stačí trochu srovnávat. Stejně velký letecký regly, který jsou notabene jednosměrný a většinou výborně chlazený, mívají udávány cca poloviční zatížitelnost, a naopak většina, účelem použití srovnatelných konkurenčních reglů, má nejen často větší rozměry, ale hlavně podstatně masivnější a účinnější chladiče, mnohdy aktivní. Parametry, jako ztráta polovodiče a výkonový koeficient chladiče se prostě "ukecat" nedaj. Hodně dělá optimalizace a odladěnost konstrukce, kde mají logicky trochu navrch tradiční osvědčené značky. Mezi ty, při veškeré úctě ke zřejmé snaze o pokrok, DSYS zatím moc nepatří, leč vzájemná komunikace, analýza obskurních výmyslů uživatelů a reflexe na ty, co se zdaj aspoň trochu konstruktivní, je k tomu, myslím, dobrá cesta.