Zdravim všechny..
Je to asi už rok, co jsem to auto začal dělat.. Většina věcí co šla, tak jsou dělany doma.. Tak to jen okouknete a kdyz tak napiste svuj nazor na to..dík
http://mazlik001.rajce.idnes.cz/My_project/
No, auto i s tou kastli ma okolo 7 kg, ale ta plechava kastle (černá) přijde brzo vyměnit za tuto : http://www.mz-racing.net/p5039-3321-00- ... -cherokee/ tak snad to bude o neco lepsi.. Jinak napravy jsou uplne v poho jsem s nima spokojenej na 101 %.. :D
Máš tam tvrzený střeva, nebo ty základní? Já na nich v celku dlouho jezdil taky, měl jsem 5,5kg. Docela se mi lámaly céčka. Tak snad budeš mít lepší zkušenosti.
Jak ti fakčí ty listy? Nedávno jsem to řešil s jedním rc kolegou, páč na svůj další projekt je mám v plánu taky a bylo mi doporučeno, aby ty péra nebyly napevno s osou rámu, protože při křížení se pak musí překonávat další síla.
Jojo střeva jsou tvrzený..
No listy jsem mel jen ze začátku.. jezdilo to na nich pěkně, ale potom jsem je vymenil za tlumice od axialu, protože ty listy se mi vetšinou po pár jízdách zlomily..Ale nevim jestli to nebylo tim že byly nahřejvany a ohejbany doma..třeba kupovany by snad vydrželi dyl no..
to uchyceni listu bylo spravne, je to tak i na velkejch offech- na jedny strane na pevno do ramu a na druhy strane "vesna", ktera umozni zmenu dylky listu pri propruzeni
Mě šlo spíš o boční náklon. Když se náprava zkříží, tak uchycení listu k nápravě není kolmo k šasí. Pokud by tam nebyl nějaký boční náklon toho uchycení, tak by to jednak omezovalo křížení a dost by to namáhalo uchycení listů ne?
Pokud se pletu, prosím klidně mě opravte. Nikdy jsem to na vlastní oči nezkoumal, takže jen teoretizuju.
Klidně když tak do PM, ať nespamujeme tohle vlákno.
tak u velkejch aut mas listaky uchyceny pres silenbloky a ty si myslim tyhle vychylky poberou - v tom oku na listaku je silenblok a skrz nej jde sroub a v tomhle miste si myslim ze ten zkrut zmizi