Uživatelský avatar
Pedro
Píšu hodně
Příspěvky: 1099
Registrován: 11.01.2009 0:00
Bydliště: Praha - Žižkov
Kontaktovat uživatele: WWW

Matbre...tvůj vysoce inteligentní příspěvek jsem s dovolením smazal.

Uznávám, že ruční nastavování DSYSu není nejlepší, ale jde to.
V klidu si sedni, vezmi si návod a postupuj přesně podle návodu (ač návod vypadá krkolomně tak to jde)....taky jsem s tím bojoval a tohle řešení nakonec zafungovalo
CC-01 Pajero - Dsys 56,Nowak 55T,TowerPro MG995
SCX-10 Forďák obytňák, Dsys 46, 35T, TowerPro MG996
2.4 Ghz
Uživatelský avatar
matbre
Píšu hodně
Příspěvky: 1759
Registrován: 02.07.2010 0:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele: WWW

Návod jsem četl 7x a nástavová 3x fakt mi to nejde!

Když je to že máš dávat páku z min. Do max. tak vlatsně vybereš že chceš zvolit druh baterky ale jak vybrat Lipo? Vážne nepochopitelne
Trial Freeder -- Trial speciál -- Modrásek
Pajero Wagon -- CC-01 prodloužené -- Anežka
Uživatelský avatar
Pedro
Píšu hodně
Příspěvky: 1099
Registrován: 11.01.2009 0:00
Bydliště: Praha - Žižkov
Kontaktovat uživatele: WWW

Vysílačkou se vlastně posouváš po výběru jednotlivých hodnot u jednotlivých parametrů.
Takže přesouváním páky z min do max vybereš hodnotu u PRVNIHO parametru (mod), když se dopípáš do toho správného nastavení tak necháš chvíli(2s) páku v max a uloží se ti ta hodnota u PRVNIHO parametru a automaticky tě to šoupne na DRUHY parametr -tam napípáš auto a necháš páku zase na 2s na max, čímž se přesuneš na TRETI parametr - výběr baterky. Tam napípáš LiPo a zase necháš páku 2s na max abys to potvrdil (uložil) a tak dál .....

Je to nepohodlné, ale když přijdeš na to jak to funguje, tak to jde.
CC-01 Pajero - Dsys 56,Nowak 55T,TowerPro MG995
SCX-10 Forďák obytňák, Dsys 46, 35T, TowerPro MG996
2.4 Ghz
Uživatelský avatar
peterrc
Přispěvatel
Příspěvky: 278
Registrován: 10.08.2011 0:00
Bydliště: Kraslice

kdyby ten návod byl napsanej líp tak by to bylo jednodušší, ale po hodině co mi to pořád nešlo jsem na to taky přišel
když uložíš výchylky plyn-neutrál-brzda tak držíš páku na brzdě a přesuneš páku do max a držíš - pípne ti dlouze-tim mu řekneš že chceš programovat tu první tabulku v návodu, když by jsi dal z tý brzdy co držíš do max, pak zase brzdu, pak do max a držel tak skočíš do tabulky 2-brzda a tak dál..
pak třeba v tý první tabulce dáš z min do max a držíš až pípne dlouze tak vybereš model-auto, potom dáš 2x z min do max, držíš až pípne dlouze a vybereš 2-3Li-x a tak dál
potom najedeš do 3. tabulky a naprogramuješ si při jakym napětí chceš aby ti vypínal a máš to :wink:
Uživatelský avatar
Bandolik
Píšu hodně
Příspěvky: 1056
Registrován: 19.06.2012 0:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele: WWW

No nemám regulátor DYS ale nepřijde mi takové nastavení složité je to podobné jako u mne jen tam nemám tolik možností :-D
CC-01Mitsubishi Pajero
Axial Dingo
:-)

http://bandolik01.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
matbre
Píšu hodně
Příspěvky: 1759
Registrován: 02.07.2010 0:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele: WWW

Možná že to samotné nastavení není tak těžké ale návod má 4x A4ky, a akorát tě to ještě víc zamotá
Trial Freeder -- Trial speciál -- Modrásek
Pajero Wagon -- CC-01 prodloužené -- Anežka
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1329
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Psaním návodů a hlavně konzultacím s více modeláři různých technických úrovní a znalostí jsme trávili poměrně dost času - opravdu se výrobce snažil ( a snaží ), aby ten postup byl pokud možná co nejsrozumitelnější a pochopil ho co největší počet zákazníků. I přesto se najdou mnozí, kterým to dělá problémy a hlavně nerozumí postupu, jak je to myšleno. Pak je asi nejlepší najít ve svém okolí nějakého zkušenějšího modeláře, který s tím poradí. Ne každý je technický typ a dokáže se v tom správně orientovat.
Rozhodně velmi pomáhá vzít tužku a papír a celý postup si přesně rozepsat - jako morzeovku. Pak postupovat krok za krokem a jednotlivé splněné kroky si odšktávat. Je na to dost času, jednotlivé kroky nejsou časově omezené a tak není třeba mít strach, že se to v časovém limitu nestihne. Jediné, co to opravdu vyžaduje, tak přesnost a neudělat chybu. V tom případě je nutné začít znovu a pomaleji.
Promluvím s výrobcem, aby na svých stránkách uvedl základní případy programování auta, lodě a letadla. Podle toho by se snad dalo více pochopit a nastavit. Už se připravuje pár tipů, jak třeba zapojit LEDky na modulu osvětlovače - aby se jich tam dalo použít víc, nebo třeba jak spínat různou intenzitu osvětlení.
Uživatelský avatar
minotaur
Veterán fóra
Příspěvky: 4477
Registrován: 06.09.2009 0:00
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele: WWW

Abych řekl pravdu, když jsem poprvý uviděl návod na programování DSYS páčkovkou, hned jsem běžel pro programovací kartu :lol: - nic proti návodu. Později jsem to zkoušel páčkovkou taky a dá se to, ten postup je dobře popsaný. Chápu ale, že se člověk může ztratit v parametrech, pak je asi lepší si to rozepsat jak noty, jak píše Borik.
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz
Uživatelský avatar
matbre
Píšu hodně
Příspěvky: 1759
Registrován: 02.07.2010 0:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele: WWW

Borik píše:Rozhodně velmi pomáhá vzít tužku a papír a celý postup si přesně rozepsat - jako morzeovku.


No nechci se hádat, ale dle mého toto má udělat návod a ne já :lol:

V návodu nemají být 4 stránky kecu kolem nastavování, ale stručný postup -- Vem vysílačku zapni regl, on blikne, drž plyn dostaneš se do nastavovaní mačkáním plynu se dostaneš na daný parametr tam páčku podrž pak znovu naklikej 1-4 co u daného parametru chceš, pak pokračuj dalšíma parametrama až na konec tabulky, pak ho vypni tím se to uloží, a jak ho znovu zapneš můžeš jezdit --

Toď můj názor :wink:

Ale chápu zas druhý pohled že když někdo koupí regl za 1000Kč, přečte návod a pak hned běží a koupi kartu za 600Kč, je to pro prodávajícího lepší :twisted:
Trial Freeder -- Trial speciál -- Modrásek
Pajero Wagon -- CC-01 prodloužené -- Anežka
Uživatelský avatar
rakpavel
Častý přispěvatel
Příspěvky: 681
Registrován: 19.05.2011 0:00
Bydliště: Senohraby
Kontaktovat uživatele: WWW

No ono ani usb nastavování není nějak úžasné.... musíš, zapojit, zasunout, zapnout, stisknout, jak za cara klacka. Celý Dsys mi přijde hodně low endový, ale tomu i odpovídá cena, takže je to vlastně ok:-) Asi je pravda, že když si koupím fabii, nemůžu čekat suport bmw....
Jeep Wrangler YJ home made absolutely, Tekin FXR
Axial SCX 10 Deadbolt
Futaba 4PK

bylo:
XR10 bj4v bwd FXR by Pavel
Toyota Tundra na SCX 10
SCX 10 Dingo
Axial wraith
Kyosho MP9e
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1329
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Asi bude výrobce donucen upravit nastavování regulátoru na hlasové povely. Ale to zase budou protestovat němí uživatelé ... všem se nejde zavděčit a jak tak pročítám některé příspěvky, tak je to vlastně dobře.
Bylo by docela účelné, kdyby se regulátor k některým modelářům choval jako tchoř.
Uživatelský avatar
prysk
Častý přispěvatel
Příspěvky: 646
Registrován: 16.03.2012 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele: WWW

No ja měl návod jak nastavit v malé knížce o velikosti A6. A POSTUP je na jedné stránce A6, to že má regl X dalších nastavení určitě neni mínus. Když jsem stavil svůj první model, nechtěl jsem nic zkazit a ani jsem o tom nic nevěděl,proto jsem si nechal poradit a poradili jste mi právě dsys.Já ho koupil a díky bohu se mi nabídl Pedro,kterej byl tak hodnej a ragl mi nastavil. Když jsem ho utopil a koupil novej,tak jsem to nastavení zvládl uplně sám.A jsem s nim plně spokojen,protože fachá jak má a ještě mě nezradil.
Jak píše Bořik, všem se nezavděčíš.Jen nechápu,proč sem neustále ty stejný lidi píšou jak je ten regl na hovno :roll:
PS: Low end je trošku něco jinýho a poměr cena výkon je myslim na místě. A to, že se USB musí zasunout,zapojit a zapnout? :lol: :roll:
->Defender 90<- Speedstar Robitronic - graupner speed - Hk 2.4.Ghz 4Ch

Videa na trubce -> https://www.youtube.com/channel/UCgj3hr ... Ko5WJ4nZgA
Uživatelský avatar
Bulwa
Častý přispěvatel
Příspěvky: 621
Registrován: 31.01.2010 0:00
Bydliště: Vřesina

matbre
Někdo z kluků kolem Ostravy určitě má prog. kartu . Jinak jsem regl taky nastavoval přes vysílačku a jde to ,není to zprvu úplně jednoduché a chce to cvik .
Uživatelský avatar
minotaur
Veterán fóra
Příspěvky: 4477
Registrován: 06.09.2009 0:00
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele: WWW

matbre píše:V návodu nemají být 4 stránky kecu kolem nastavování, ale stručný postup -- Vem vysílačku zapni regl, on blikne, drž plyn dostaneš

Stručný postup máš v návodu i s obrázkama. Svůj příspěvek o kartě jsem psal jako nadsázku, programování s páčkovkou je sice otravný, ale neměl jsem problém podle obrázků pochopit to a postupovat. Když to někomu dělá problém, tak se musí halt víc soustředit nebo si to natrénovat. Ty dle tvého 4 stránky keců kolem nastavování popisují dost zhuštěně možnosti nastavení a vlastnosti reglu. Kdyby tam nebyly, tak by tu prskal zase někdo jiný.

rakpavel píše:No ono ani usb nastavování není nějak úžasné.... musíš, zapojit, zasunout,... že když si koupím fabii, nemůžu čekat suport bmw....

Někomu to vadí, někomu ne. Je opravdu takový problém napsat "mně se Dsys nelíbí z těch a těch důvodů" bez těch keců kolem? Nezlob se na mne, ale už tak trochu trolluješ.
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz
banjo
Přispěvatel
Příspěvky: 164
Registrován: 06.10.2011 0:00
Bydliště: Púchov

Tak som nahodil nový dsys 56 po tom čo mi ten prvý zhorel /výrobca dodal zadarmo druhý/ a ten už šlape jak má. Rozdiel medzi nimi bol že teraz tam boli pribalené kondenzátory na odrušenie čo pri prvom neboli a musel som dať svoje. Možno pred tým ako začali pribalovať tie kond. bola nešťastná séria kedže mi zhorel.V každom prípade som spokojný a oceňujem prístup výrobcu k zákazníkovi.
SCX-10 2.4Ghz CHEROKEE
SCX-10 2.4Ghz HONCHO/JEEP JK
E MAXX brushless turnigy 150A
E MAXX brushless mamba monster
nejeké éra

Zpět na „Pohony a regulátory“