No Pavle já to říkal hned, nejdřív rozebrat a pak se může řešit dál. Filip rád komentuje ale tady mu musím dát za pravdu :lol: U spuru stačí i trochu bordelu mezi zuby a cvaká to jak prase, taky mě to poprvé udivilo. A jestli auto furt jede, tak bych ho ještě ani neměnil. Do toho mojeho se v plné rychlosti zasekl šroubek z kardanu a je už celý takový ... no použitý ale jede furt. Ocelový pastorek k ujmě nepřijde.
Příčina zničení spuru může být bordel mezi zuby, nebo i nesprávná vůle mezi pastorkem a spur gearem. Jistý návod říká, že ideální vůle se nastavuje tak, že mezi pastorek a spur dám obyčejný, tiskárnový papír, pastorek natlačím na spurgear a utáhnu šrouby na motoru. Nyní otočím spurgearem a papír musí vyjéct bez porušení (bez potrhání) - hotovo.
Adam - SPEED Energy Team - 1:10 LR Defender 90 DCC 006 -scale - 1:10 LR Defender 90 - Offroad http://adam62cz.rajce.idnes.cz/