No naštěstí je regl od tamáje nesmrtelný, tak přežil, servo od axialu, které mi na něm odešlo po vodě ze záhadných důvodu zase začalo krásně fungovat, tak si ještě polepšila, protože jí ho přenechám, a jediný co odešlo je přijímač, takže asi příjde 2,4 GHz... jinak gumy jsou, no jak bych to řekl, někdy se až divím co vyjedou a někdy zase moc hrabou, někdy se krásně prohnou, někdy zase ne, možná by chtělo trošilinku změkčit a ubrat vložku...ale zase nechci přijít o balonovy vzhled :-) včera jsem měl možnost srovnat co sem kdysi projel s axikem uplně v zakladu a teďka a je to rozhodně o dost lepší... ale jako každá věc vše má své dvě strany mince, záleží co čekáš...já bych trial rád, ale prostě holt, s tímhle ee a nic jiného nechci :-D
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
No průjezdnost je taky podtrhnutá jiným rozvorem. Říkám gumy vypadají skvěle ale zrovna v tom trialu krásně vidíš rozdíly a tam kde Balu tyhle drtil a nemohl se vyškrábat, jsem pak za ještě horších podmínek jel s Ripsawama jak po rovince, no rychle se k nim zase vrátil .....
Tak jasně, ripsaw je měkky jak papuč, vidím jak to má Petr Pleskanec na seriovym Honchu... ale zase to má taky nevýhody když se ti to do zatáčky bortí... každopádně já to tam dal kvůli toho, že JK s flatironem nebo ripsaw vypadá fakt nanic, šlo o vzhled a funkce je ucházejícíaž lepší ve srovnání s flatironem...
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Tak zde fotky z Expedice Prokopák II (prokopák - hlubočepský skály - dívčí hrad)
myslím že terén byl více než moc hezký, nic pro brodily, ale hezké výjezdy, krásné výhledy, skalky na krávení prostě jedna z nej lokalit co jsem tu jel.. a hlavně velká možnost různých cestiček, které ani nebyl čas prozkoumat, ale rozhodně by se zde mohla uspořádat nějaká slušnější expedice... oběma se nám tam moc líbilo...
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
dle mého názoru by bylo nejlepší příště začít buď u viaduktu v hlubočepech, nebo na dívčích hradech a udělat to jako okruh... pokud chcete výjezdy tak asi z hlubočep a je tam kamenitých výjezdů habaděj - taková trochu těžší šárka podle toho co se zvolí za trasu.... pokud chcete spíš výhledy a štěrkové cestičky se zastávkama na krávlení tak od dívčích hradů a výjezdy se mohou vynechat... :-) takže jestli někdo bude mít zájem, můžem se nějak domluvit a něco uspořádat, bohužel jsem omezený pouze na dopoledne protože od 16:00 mám práci :-( a volna málo :-(
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Podnikli sme mensi vylet do Prachovskych skal. Je to naozaj pekná lokalita. Každý si tam može najst to svoje - sú tam rozne výjezdy, menší brod, korene. Ja osobne som bola veľmi spokojna a jeep ma na niektorych miestach aj mile prekvapil :-) Odporúcam vam to na výlet a preskúmanie, určite to stojí za to!
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT