Tak jsem si opět drobně hrál s autem a vyrobil odpovídající řadící páku (je samozřejmě pohyblivá):

Nýty v páčkách jsem předělal na menší, aby nebyly všechny stejné.
Vím, moc jsem toho neprovedl, zaměstnával mě totiž problém s umístěním baterie. Poloha přímo za palubní deskou mě trošku trápila, protože plánuju přechod na Li-Po (hardcase) z NiMh a ta klasická lipolka je krapet větší a do vyhrazeného prostoru by se zřejmě už nevešla (už i ta NiMh jde ztuha a je na mimimetry).
Chvíli jsem uvažoval o saddle packu, ale nakonec jsem dospěl k závěru, že ani ten se mi pořádně nikam nevejde. Nakonec jsem objevil tuto možnost:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=24306%20resp.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__23134__Turnigy_nano_tech_Shorty_4200mah_2S2P_65_130C_Hardcase_Lipo_Pack_ROAR_APPROVED_.html.
Po několika měřeních, jsem zjistil, že se mi (sice opět těsně, ale přece) vejde pod kapotu na místo, kde měla být baterka v Dingu původně. Prostor pod kapotou jsem tedy na umístění baterie nachystal:


Tady s maketou jednoho článku ze saddle packu, který má až na délku stejný rozměr, jako plánovaná baterka.
Prostor pod korbou má na délku cca 100mm, takže se vejde. Po zavření kapoty je výšková rezerva cca 3-4mm.
Ta podlážka v korbě je nejvíc nízko jak jen to jde, aby se o ni nezaráželo servo při maximalním křížení, takže vyrobená vodotěsná krabice na elektroniku se tam stejně nevejde - špatně jsem ji odhadl - má na výšku 34mm.
Myslíte, že je mezi baterkami nějaký rozdíl (kromě nálepky)? Přecejen jsem pořád nováček (1. expediční model) a nechám si rád poradit. Případně kdybyste věděli o jiných dostupných podobně velkých baterkách (ideálně s větší kapacitou), tak sem s návrhy.
Díky :wink: