Peta-Biker
Nově příchozí
Příspěvky: 14
Registrován: 17.01.2012 0:00
Bydliště: Ostrava

Pánové, tak jsem jej poprvé vytáhl, všechno funguje, pěkně to jezdí, stáhl jsem si výkon na DX3S, ale i tak budu měnit motor. Další věc, chci koupit větší kola, ale nechci zasahovat a řezat kastli. Víte někdo, jaké největší kola by se daly použít do terénu, bez úpravy kastle?

Přemýšlím nad Interco Irok 1.9 a k nim nějaké stříbrné disky. Moc děkuju


P.
Uživatelský avatar
Astala
Uživatel
Příspěvky: 217
Registrován: 01.12.2011 0:00
Bydliště: Cheb
Kontaktovat uživatele: WWW

Tyhle gumy jsem presne koupil a jsou velke skoro jako 2.2 jelikoz maji 120mm v prumeru a vejdou se na Honcho bez rezani kastle, ja ji jen prizvedl a vysumul na max predni naraznik :wink: A s gumam jsem zatim max spokojenej fungujou i ve snehu a v lete to bude parada na kamenes doufam :lol:
Peta-Biker
Nově příchozí
Příspěvky: 14
Registrován: 17.01.2012 0:00
Bydliště: Ostrava

A nebudu muset koupit větší tlumiče? Myslím delší, ať je jasno. Kola jsi kupoval od Žíly?
Uživatelský avatar
Astala
Uživatel
Příspěvky: 217
Registrován: 01.12.2011 0:00
Bydliště: Cheb
Kontaktovat uživatele: WWW

nj na to bych zapomnel, ja mam tlumice 110mm :lol: Gumy jsou z RC4WD.
Peta-Biker
Nově příchozí
Příspěvky: 14
Registrován: 17.01.2012 0:00
Bydliště: Ostrava

Aha, tak zase nechci kupovat hned tlumiče, disky, kola, jen ať to má větší průjedznost :-)

Ikdyž ty Iroky se mi teda na obrázcích hodně líbí, to je fakt. Nemáš původní tlumiče, že by jsi zkusil to dát na ně, ať mi ušetříš prachy za nové tlumiče? :D

Díky
Uživatelský avatar
Astala
Uživatel
Příspěvky: 217
Registrován: 01.12.2011 0:00
Bydliště: Cheb
Kontaktovat uživatele: WWW

no to mam, ale jeste neslozeny v krabici :lol: tak muzu to zkusit dat je :lol: dine na kamaradovo honcho s origo tlumicema az se potkame :lol: jinak se to celkem zvedne od zeme s Irockama :wink:
Uživatelský avatar
Joseph_Breaker
Uživatel
Příspěvky: 159
Registrován: 30.05.2011 0:00
Bydliště: Severní Morava

Re: stříbrné SCX10 Honcho RTR

Protože letos se toho už moc nenajezdí tak jsem se rozhodl po dlouhé době sem něco napsat a zhodnotit Letošní sezonu Honcha. Dalo by se říci že v takovém stavu v jakém sem ho vytáhl z krabice se zučastnilo jednoho závodu v Mrakolandu kde se umístilo na 1. místě ve své kategorii a celkově skončilo Druhé se strátou 25 bodů za Mrakovým CCčkem. V Prvním ročníku RC Trialu Severní Moravy Honcho jelo všech 6 závodů a nakonec se slovy vítěze '' Bylo to o prsa Vietnamské sprinterky'' si vysloužilo stříbro. mezi vítězným Baluovým Špenátem a Mým Honchem byl rozdíl 0. bodů tak rozhodl počet vítězství. NA Modelu bylo provedeno minimum ůprav, a to: Motor SPEED 7,2V, Zadipování origo AE-2 regulátoru. Výměna original serva za vodotěsný Hitec s tahem 12 Kg Použtí Super Soft pružin na zadní nápravě, Propilování těhlic a použití kovové tyče řízení a CVD poloos pro zvětšení rejdu a prostřižení vložek pneumatik pro lepší přilnavost. Během cele sezony mě nepotkala žadna technická závada díky které bych musel přerušit závod expedici nebo i bežné ježdění. měněno je pouze servo ktere z neznamych duvodu přestalo fungovat. Z mechanických dílů byl měněn pouze držák nárazníku který jsem zlomil svou hloupostí když jsem v -20 C za něj auto zvedl. Plastové kulové čepy vykazují malé vůle a ještě chvíli vydrží, Originalní Axial kardany jsou na tom stejně. Není použito žádného závaží v kolech a hmotnost zdaleka nepřesahuje 3 kg. Oproti tomu na karoserii je znát že svedla nejeden boj v terénu. Do budoucna neplanuji žadnou jinou karoserii Auto se mi líbí tak jak je a jedinou designovou upravou se Safari snorkel a nálepka FALCO na zadním okně. Zde je pár foto : Obrázek Foto zatáčení po upravě Obrázek Zde kardany, sice lehce zarezlé ale s minimálními vůlemiObrázek
Pes který štěká...
...je nedovařený.
Uživatelský avatar
tjjack
Častý přispěvatel
Příspěvky: 596
Registrován: 11.07.2010 0:00
Bydliště: Litvínov

Re: stříbrné SCX10 Honcho RTR

Jestli ti můžu poradit, tak vyměn šrouby co drží céčka na nápravě za šrouby se zápustnou hlavou (vepředu). Rejd ti to pustí ještě dál ;-)
Legenda zvaná Plísňák cabrio
HAJZLTEAM
+ ještě nějaký rychlý mrchy
Uživatelský avatar
Joseph_Breaker
Uživatel
Příspěvky: 159
Registrován: 30.05.2011 0:00
Bydliště: Severní Morava

Re: stříbrné SCX10 Honcho RTR

jj už tam mám zápustný M3 i se zahloubenim Obrázek
Pes který štěká...
...je nedovařený.
Uživatelský avatar
moreplavec
Nově příchozí
Příspěvky: 64
Registrován: 30.08.2012 22:03
Bydliště: z Prahé
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: stříbrné SCX10 Honcho RTR

Když tu řešíte zatáčení, jen se zeptám. Mám postavené SCX10 z KITu a zatáčení je mizerné. Nicméně část chyby je i v tom, že při plném zatočení auto je přetlačováno zadní nápravou. Pěkně je to znát například při jízdě po koberci. Přijde mi, že kdyby auto více zabíralo přední nápravou, výrazně by to pomohlo. Nevím, zda to lze u takového autíčka konstrukčně řešit, nebo na to již něco existuje.
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: stříbrné SCX10 Honcho RTR

Nápravy zabírají stejně, ale to co popisuješ je dáno uzavřenými diferáky. Se zavřeným předkem je rejd vždycky horší než s otevřeným, ale u modelu určeného primárně do terénu to konstruktéři neřešili. Si kup Venoma se špérou :BYE:
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
Joseph_Breaker
Uživatel
Příspěvky: 159
Registrován: 30.05.2011 0:00
Bydliště: Severní Morava

Re: stříbrné SCX10 Honcho RTR

Vyrábějí se diferenciály s rozdílným převodovým poměrem, tím by se to dalo vyřešit. Jinač nejjednoduším řešením by byla uzávěrka diferenciálu kterou poskytují jak bylo zmíněno Venom nápravy...
Pes který štěká...
...je nedovařený.

Zpět na „SCX10“