v autech se hrabu dlouho, víc jak 15 let, za blahý éry dovozu sem rovnal bouračky, no teda to co už nikdo v našem okolí nechtěl opravovat a tak můžu říct že poslední slušný auta z francie byly R-19, r.v do 94roku a pak jak ty hovada žerou ty šneky a žáby jim pochcípaly mozkový buňky a vyráběj čím dál větší sračky, věčně vy.rdaná elektronika,motory chcípaj v najetejch 100000km, no hnus, teda nejen francouzy, můj názor je že poslední snadno opravitelný a poměrně spolehlivý auto je naše felície ale co do spolehlivosti stále tvrdím že japonec kolem r.v 90, tam šel zničit motor jenom jízdou bez provozních kapalin
To Swine Ta jedničková fábka se škodováckou 1,4 padesátkou kw vycházející z motoru z tisícovky možná ještě jo. 8)
Naposledy upravil(a) Balu dne 10.04.2013 6:06, celkem upraveno 1 x.
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
magor sem tu já :-) já tu mám na opravu taky jednoho francouze s p.... ve znaku a nechtěl bych to ani za zlatý prase a pak tu vyvářím staršího japonce který má najeto 250000 a funguje jedna báseň , teda až na tu karoserii
Osobně si myslím že poslední dobré francouzské auto byl peugeot 205 GTI a 460 MI 16. Máme v práci hodně citroenu a peugeotů, všechny stojí zaprd a řekl bych že největší podíl na tom májí české servisy těchto vozů.
Ne ze bych byl nakej frankofil ale abych se trochu francouzskejch aut zastal, mame 10 let Berlingo 1. generace pred facem (kupovany jako 3 lety po leasingu, takze mu je letos 13 let), najeto 160t, benzin 1,4 - jezdime hlavne mesto a chatu za prahou + parkrat za rok dovolena a vylet, na sluzebky ma tata sluzebni Fobii.. Servis pravidelnej u znamyho, co od revoluce dela citroeny + peugeoty..
Co se tyce vydrze a poruchovosti nemuzem si stezovat - za 10 let odesel alternator a 2x zapalovaci deska v niz jsou umisteny svicky (je to prej kvuli konstrukcni chybe u ty desky v druhovyrobe) a taky bylo zkraje neco s klimou ale to byla jen drobnost..
Jinak fakt bez problemu, jen pravidelnej servis jako olej, brzdy, filtry, nedavno mely interval tlumice a proste vse, co se ma, se dela..
A jako auto to taky neni nejhorsi az na ten slabouckej motor - odveze to vsecko, vejde se 5 lidi uplne v klidu, jizdni komfort na cesky rozsekany silnice je idealni a se slusnou svetlou vejskou se da projet cokoli na co staci FWD..
RC4x4-Shop(.)CZ Ford F150 Raptor Custom Project CC-01 Jeep Wrangler YJ CC-01 Isuzu Amigo TA-02 Ford F150 Trophy TA-01 VW Race Touareg TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3 Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
Felda po faceliftu vempéíčku bez plné palby, na plechách, co (tam) táhne vocpodu, vodvrchu prostě vodevšad. :-D Zatím však jezdí a stačí. (momentálně investuju do menších aut, tak 1:10 :OK: )
Drive smoothly SCX10 Dingo (Speed600Eco R.I.P., teď HPI Saturn 27T, Dsys56, GT3C 6.0, Pat a Mat)
CC-01 Beast (ve výstavbě) SC Himoto, plachetnice Babetta, remorkér Grimmershörn, Dickie PistenBully 600W