Jdi do více závitů. Originál má 27z, cca 14000ot/min a CC-01 je drifťák. Speed 600 ECO je levnej, ne moc kvalitní "spotřebák" má 35z, 11000ot, ale je to vyšší výkonová řada, pro Pajero zbytečně těžkej, žrout a nevejde se k baterce, musíš ji dát na výšku, nebo jinam = zhoršení těžiště. Běžně se používájí typy "540" s 55z, jako třeba oranžovej Axial 55. Ten má 8000ot. a vychází už celkem slušná spotřeba a výdrž, rychlost CC je asi jako rychlejší RTR Axík s 27záv. motorem a 20 zub. pastorkem. Osobně mám dojem, že konkrétně Axialy (zelená 27 a oranžová 55) jsou z běžných srovnatelných "plechovek" mírnej nadprůměr. Poslední dobou mám v CC-čku ještě pomalejší Carson Poison Truck, který má 6500ot (myslím asi 65závitů). Rychlost se s tím pomalu blíží
běžným expedicím, pořád je to o dost rychlejší, než línej KITovej Axík, s dodávaným 14zub. pastorkem a doporučeným 55 závitovým motorem.
Jezdí i CCčka se SPEED 400 (cca 17000ot.) a převodovkou (kovovou! - MP-JET, HPI, apod.).
Dobrej přehled pro srovnání parametrů motorů najdeš tady:
http://homepage.ntlworld.com/edward.mat ... aupner.htm