co se ti nezdá :?: vím co jsem vyděl když vrtal vstřiky do sání tak sání z motoru nesundával to samé když tam dělal závity o dalším nebudu ani psát určitě to motoru moc chutnalo navíc na školení nám říkaly že pokud chceme v servisu montovat plyn tak musíme ve fabrice objednat auto s motorem uzpůsobeným na LPG jinak se na motor nevztahuje záruka to jasně dokazuje že ty motory na to nejsou stavěny
von je problém f tom že věříš tomu co ti gdo nakecá za píčoviny tyhle prasárny co píšeš je samozřejmě špatně, ale z tý fabriky to je jen to že nechtěj nechat vydělávat někoho jinýho , chápu že nechtěj ručit za takový prasárny co píšeš ale dneska sou fšechny motory schopný žrát LPG další problém je s přímím vstřikem LPG, dnešní systémy pustěj LPG do motoru až gdyš je vohřátej, na to sou nejlepší starší auta ,tam je LPG jen do sání a můžeš si libovolně přepínat , tenhle systém mám jak ve feldě tak v miši a je svatej klid
těch problémů je ještě víc některé motory aby to zvládli potřebují přívstřik benzínu až třicet procent a některé dokonce přímaz a už jsem vyděl auto kde se přímaz pokazil ale je to jak u všeho někdo je toho zastánce jiný ne
... se dá studenější svíčka a čudlikem jedu za draho/za levno, že jo 8)
proti LPG já zase třeba nic nemam. Nádrže jsou bezpečný, to sorry ale zrovna ve filcce je to bezkonkurenčně nejtužší, nejkvalitnější a nejtrvanlivější součástka (sorry, ale víš jak.. :wink: ) a smrt hrozí při střetu s patníkem, kdežto ta bomba snese pomalu i přejetí tankem. Motor se nekurví, normálka, jen trochu smrdí. Dodnes pamatuju známýho, jak lil z litrovek do atmosferickýho diesela fritovací olej, měl to kolem voblemtaný, vonělo to jako když smažíš řízky a najezdil s tim brutální kilometry...
Můžeš mít buď třeba namakanýho dvoulitra a budeš na prachy jezdit jako za 6 litrů benzínu a nebo to nacpeš do fáčka a budeš jezdit kilometr za korunu. Na to se nedá říct vůbec nic. I městská je dražší.
Přestavba do auta co stálo 15 tisíc je blbost, musíš koupit i s tim.. Papír od nějaký v okolí zavedený firmy je snad dostatečná záruka, má to lidí tři prdele, to by bylo na Nově furt, kdyby se to sralo a lidi hořeli LPGčkem. A dyž se ventil bůhvíproč zavře, šahnu na čudlik a jedu na ten vocásek béňa v nádrži...
Hele já mám babetu, jezdim s ní denně do práce 15 km tam a pak 15 zpět. Nemám s ní jedinej problém, 1,5l tam stříknu na tejden a vydrží, a dost jí krmim, z kopce mi to ukazuje 68 :-D a na rovince okolo 45 jede což mi stačí :-) jen ráno po probuzení pár metrů rozšlapávat je občas pekelný probuzení :-) ale jinak fakt pohoda :-) mám i 650 motorku, takže babetu přemejšlim že prodám, at nemusim mít dvě. do garáže je nenacpu. Ale babeta mě zatim nikdy nikde nenechala.
Takže něco jako Ford :-( Toho jsem musel brousit dost abych tam obul 106mm gumu.Přemýšlíme s tátou o téhle kastli docela dlouho.A chtel bych tam narvat nejlépe Mickey Thompson 1.9 Baja Claw 106mm. Jo a nemate někdo typ kde sehnat tuhle kastli za dobrej peníz?Do 2500Kč asi neseženu co??Z ciziny objednávat neumím Diky všem za info a pomoc :-)
Axial SCX10 Toyota FJ60 TF2 Toyota Hilux Axial SCX10 Land Rover Defender Cabrio HPI Blitz