Já ty LRP jezdím už půl roku a nabíječka mi do nich k mé spokojenosti natlačí 4200mAh. Pokud nemáš nabíječku na LIPO, nebo chceš jak já vyjet baterku a nestarat se o ni, rozhodně neuděláš chybu. Ale pokud máš nabíječku podporující LIPO, určitě koupíš 7,4V (2S) 4000mAh kolem 500kč. Asi tak. Jen je otázkou, jestli tu LIPOlku dostaneš tam, kdes měl NIMh
No ragulátoru to nevadí, napětí na obou je v nabitém stavu +-8,4V. Jen při použití LIPO budeš muset zjistit, jestli má regl tzv. lipostop - ochranu před podbitím. Lipolku nesmíš vybít pod 3,3V/článek, jinak jde do kytek. U NIMh je to asi 1V/článek.
jsem absolutni antielektrikar a jedny co o baterce vim je ze se dava do auta aby jelo...jediny ceho jsem si vsiml je dvojnasobny rodil "C" Zippo ma 20C a Graupner 50C...docetl jsem se ze je to vybijeci proud nebo co..znamena to teda ze i presto ze maj obe 5400 mAh graupner vydrzi 2x tak dele?? :-p
pokud je ale ma teorie spravna pak nechapu proc je tohle
jojo to je bomba... tzn ze kdyz mam 5400 a 20C..baterka dostava 108A...axial 55T ma odber 37A tak je zbytecne porizovat napr ten graupner 5400 50C..je to tak?
jinak jeste torchu mimo..k tomuhle jsem se proklikal celkem zajimava app: