Update: včera jsme byli na Blaníku, a poprvé i s vozidlem :-) Byla to super procházka, Wrangler vyjel celou cestu, akorát ke konci už poněkud vrzal (ono to bylo přeci jen asi 8 km, brali jsme to hooodně oklikou), a stačily mně dvě baterky.
Závěr - vydrží fakt hodně, ale chce to jednoznačně zatížit přední kola. Objednal jsem origo Axial beadlock kola, a závaží do nich, plus nějaké ty papučky ;-)
Už jsem to postnul jinam - omylem (byť do svého tématu :-)). Už nějakou chvíli jezdím, a zatím jsem přímo neskutečně spokojený s volbou ESC a motoru - je to vážně hrozně příjemné řízení, baví mně, že se auto rozjíždí naprosto plynule, a to i ve výjezdech, žádné skoky a záškuby, prostě nádhera.
Mám ovšem pár technických trablů - první věc, co mně štve, je řešení závěsu přední nápravy. Přední kardan totiž není tak úplně "kompatibilní" s horním tri-linkem (trojité horní rameno). Totiž, protože trojůhelník ramene se zužuje dopředu víc, než když tam jsou klasická ramena, dochází k tomu, že kardan zhusta dře o rameno, a to téměř ve standardních situacích, žádné křížení na maximum . Docela uvažuju, že ten trilink vykopnu a dám tam klasické ramena (ještěže v kitu jsou i ty).
Pak jsem udělal bohužel já jeden kopanec - ESC jsem přilepil moc nízko, a kardan při vykřížení předku "škrtá" o chladič ESC. Takže je už na něm vykroužená pěkná drážka .
Ale jinak je autíčko na výbornou. Momentálně se těším, jak to bude jezdit, až se zatíží kola - s lehkým předkem jsou výjezdy velká loterie, obvykle se předek odlepí, ztratí trakci a jsem v háji
[quote="XaX"] Mám ovšem pár technických trablů - první věc, co mně štve, je řešení závěsu přední nápravy. Přední kardan totiž není tak úplně "kompatibilní" s horním tri-linkem (trojité horní rameno). Totiž, protože trojůhelník ramene se zužuje dopředu víc, než když tam jsou klasická ramena, dochází k tomu, že kardan zhusta dře o rameno, a to téměř ve standardních situacích, žádné křížení na maximum . Docela uvažuju, že ten trilink vykopnu a dám tam klasické ramena (ještěže v kitu jsou i ty).
Mám vrchní linky uchycené do servoplatu na krajích a je to super.
Jeep Wrangler YJ home made absolutely, Tekin FXR Axial SCX 10 Deadbolt Futaba 4PK
bylo: XR10 bj4v bwd FXR by Pavel Toyota Tundra na SCX 10 SCX 10 Dingo Axial wraith Kyosho MP9e
No a mimochodem - zvolil jsem tzv. supersaver shipping, tedy za 2,69 USD. To je opravdu hodně dobrá cena, za poštovné do ČR ;-) A výsledek? Zásilka je doma, pravda, není trackovatelná, ale - díky tomu tak nějak dorazila jako obyč psaní. Což znamená co asi? ;-)
US cena a poštovné ani ne tři dolary, no nekupte to :-)
Máš to pěkně udělaný. Popravdě teď poprvé vidím ty drahé závaží na diskách a vůbec se mě nelíbí. Docela se divím, že to dělají takhle vysoký nad disk. To musí časem hodně vymačkat molitan a snížit podhuštěnost gum. Tenkrát mě to závaží lákalo, jako že je originál, ale teď jsem rád, že tam mám olovo za pár korun, které nevytváří takovou výšku nad disk a mohu si dát gramů kolik chci. To jako nic špatnýho. Neber to jako kritiku. Já to myslím jen jako, že mě to fakt překvapilo. Jinak super.
Včera mně zatrnulo - umýval jsem den předtím auto, v podstatě stejně jako vždycky, to znamená, že nikdy nesprchuju ani elektroniku, motor atd. Jenže ...
Když všechno do rána uschlo, chtěl jsem ho zapojit a ejhle - po zapnutí se nerozsvítil regulátor. Sice servo jelo, přijímač tudíž taky, ale regl nic. Tak jsem ho sundal, a už vidím, že je v něm voda :-( Následovala rozborka, no, bylo tam prostě jen pár kapek, ale stačilo to. Takže osušit, vyfoukat, zkouška - nic. Zase sušení, zase zkouška - nic. Sundal jsem tudíž i motor, zkontroloval senzory atd - tam nebylo nic. Nechat jsem to asi hodinu stát, opět zkouška - a ejhle, zapnul se :-) Přiznávám, že by mně hrozně štvalo, kdybych ho odpálil takhle hloupě. Hlavně nechápu, kde se tam ta voda dostala - krabička reglu má těsnění, a v podstatě jinudy než přes něj se tam nemá jak dostat.
Tak jsem aspoň namázl těsnění silikonem, a budu příště asi hodně opatrný. No a začínám uvažovat nad zvodotěsněním...
hurá hurá, dorazily nějaké tretky - světýlka (rampa), taky nárazníky, no a expediční zahrádka. Jo a taky sada nářadí, hlavně jsou v tom palcové a metrické imbusy, dlouhé :-)
Takže se těším na montáž, zas bude o něco fešnější, aspoň doufám ;-)
No a aktuální trabl - rupnul mně tlumič, nebo přesněji ta dolní průchodka pístu, co je plastová, asi při nějakém pádu se skoro vylomila oska tlumiče, takže je tam momentálně spíš na okrasu :sad: