Dnešní práce na Drifťáku. V plánu jsem měl přehodit motor dopředu, aby váha byla co nejvíc vpředu taky. Takže s tím spočívali úpravy plata, držáku motoru apod. Baterka musela na druhou stranu šáska, takže se dělalo nový uchycení baterky. Ještě pod motor přijdou nějaký plata co to zpevní, ale spíš přemýšlím o vyřezání komplet novýho plata už s touhle úpravou. Motor je tedy vpředu, ale opět s tím přišel další problém a to, že se tam nevejde řízení. Takže se musela překopat celá náprava, tlumiče na druhou stranu, otočit kameny řízení, c-huby apod. Takže řízení je teďka před nápravou. Je celkem jednoduchý konstrukce. Vyhodil jsem servosaver a celý to udělal na pevno k servu. Stejně většina ran půjde do kastle. Případně použiju servosaver jako páku serva. Vyrobil jsem takový zajímavý systém, kde zůstaly spojovačky zvlášť, takže tlumení a pohyb ramen je umožněn. Páky mají kloubový středový uložení, který se může natáčet, takže klouby jsou vždycky vodorovně. To bylo docíleno tím, že přes spojovačky se navlíkl jakýsi stabilizátor. Všechno překvapivě funguje k mému požadavku Prostě domácí úpravy :)






