Poslušně hlásím že jsem zpět! A rovnou malý postup. Jelikož bych si už opravdu rád zajezdil tak jsem odsunul předchozí projekt a vzal si ještě netknutou hračku s tím, že na kastli nebudu nic měnit a zaměřím se jenom na funkčnost. Tento víkend jsem začal s přední nápravou. Vyřezal jsem kus šasi a nahradil ho 3mm duralem (ještě ho budu muset upravit aby nebránil propadu ramen). Pak jsem přišrouboval nápravu. A jelikož jsem chtěl motor nad přední nápravou, tak jsem si ubastlil držák motoru a převodovky. Samozřejmě nejvíc času zabralo vymýšlení a zkoušení metodou pokus-omyl :D
Omlouvám se za kvalitu fotek - odešla mi karta ve foťáku tak jenom něco z mobilu.
Včera jsem se na chvilku dostal do dílny, tak jsem vzal svou házející vrtačku, mikro svěrák za stovku z Obi, pilku na železo s vylámanýma zubama, sadu pilníčků s upadávajícíma držátkama, svoje dvě levé ruce a dodělal jsem držák nápravy. O víkendu snad stihnu udělat řízení, usadit zadní nápravu a konečně provětrat to moje střídavé kombo :D
Tak světlá výška by měla na expedice stačit - holt budu muset jezdit hlavou. To ta první X6 kterou mám rozdělanou bude jiný level - d té se vrhnu až tuhle druhou zprovozním.
Dneska proběhl první ostrý test - bohužel jsem měl problém s kardanem od motoru takže jsem moc daleko nedojel. Jinak jsem ale nadmíru spokojený s vlastnostmi. Projede to víc než bych od auta se světlou výškou 25mm (30mm s většíma kolama) čekal.
Náhodou :) kromě na tom začátku to jelo jak po másle :tleskam: vyjede to docela i velké kopce bych řekl :OK: Fandím ať se ti podaří vylepšit co nejlépe ;-)