Ale abych se vrátil ke stavbě. Pro smontování pístnice s nasazenou manžetou jsem musel vyrobit přípravek, který by mi umožňoval navléknout manžetu do pístnice proti srsti přes drážku ségrovky a zahloubení. Tento přípravek jsem nasunul zezadu na píst po směru manžety.


Potom jsem to celé zasunul do pístnice, a zasunul píst.


A pak už jenom sundat přípravek, nasadit mezikruží a zajistit ségrovkou.

A takto to potom vypadá v rameni kola. Dole je tyčka, která přijde zašroubovat dovnitř, aby zamezila vnitřní pružině vybočovat při stlačení.


Aby to mohlo fungovat,tak jsem musel také vyrobit přívodní náústek na hadici. Nasadil jsem čtyřpaknovku, vzal jsem hliníkový čtyřhran 8x8, a na soustruhu jsem udělal ozubené hrdlo na hadici, aby tlakem nepadala.

Potom otočit a opracovat i druhou stranu.

Abych mohl udělat díru pro průchozí šroub, musel jsem vyndat jednu paknu. Vyvrtat a osadit pro těsnění.

A takto vypadá náústek i s provrtaným šroubem.

Jelikož jsem doma neměl O kroužky na utěsnění, tak jsem se rozhodl pro výrobu těsnění. Vzal jsem si kousek ploché gumy, kterou jsem přilepil oboustrannou lepící páskou k destičce lamina. Tu jsem upnul do svěráku frézky, a do sklíčidla upnul 4 mm děrovač. V pravidelných odstupech jsem do gumy vykroužil 4 mm díry. Potom jsem vyměnil děrovač za 8 mm, a zase v těch samých pravidelných odstupech jsem vykroužil přesné souosé těsnění. Jak jednoduché. A takto vypadá kompletní pístnice.
