Kdyby u GT3C napajeci tlacitko nudelali otocne taky by to bylo OK. Takhle je to prvni vec co jsem opravoval. Vypinac mam ted na pravem boku u kolecka mam po problemech.
zdarec,prosím o radu Koupil jsem nabíjecí baterky 2000mAh z tesca,kámošovi fungují bez problému,ale mě s nima nejse pustit vysílačka,když je změřím jsou ok a v jiný vysílačce taky makaj.Nevíte proč?
Zkus se podívat na připájení klece, je možné, že ji máš uvolněnou. Taky je možné, že ty paterky prostě nedaj potřebný proud, stačí, když bude jedna špatná a nezapneš nic.
ahoj, mám dotaz k GT3B na displeji ukazuje aktuální stav baterek, jaká je minimální hodnota, aby se mi nestalo že vyrazim na projíždku a ono mi to po chvilce přestalo fungovat? při jaké hodnotě už bych měl raději nabíjet? děkuji
tak s dovolením chytrého kolegy zde uvedu jeho odpověd, pokud by to taky někoho zajímalo, snad to bude ku prospěchu ještě někomu:
baterky pokud máš 8x tužkovou baterku tak si spočítej hodnotu podle typu baterek nabíjecí baterky mají normálně 1,2V minimum je 0,9 pod tuto hranici by ses neměl dostat takže 8x0,9= 7,2V pokud máš takovou blízko k této hodnotě nabít klasické baterky mají normálně 1,5V a nabíjet se nedají takže tam jedeš dokud nechcípnou a máš li lipolku tak článek má 3,7V minimum je 2,9 a podle počtu článků si spočítáš minimální hodnotu ke které by to němělo klesnout
Ono to ale taky není tak úplně černobílý. Psal si, že Ti jde o to aby si nevyjel na projížďku a nevracel se s autem v ruce s vybitým rádiem. Samozřejmě že pokud budeš NiMH tužkovky nabíjet třeba v půlce jejich kapacity, budou lenivět a kapacita se snižovat. Ale co s tím, když ještě nejsou vybitý a chceš jít jezdit?
Podle mého názoru je nejlepší vybavit se slušným nabíječem na tento typ akumulátorů a tím je jednou za čas prohnat. Vybít, nabít. Naformovat a budou fungovat. Pak by jim nějaké lehké dobití "pro jistotu" před ježděním nemuselo zásadně ublížit.
Rozhodně bych už toto dobití realizoval, jakmile napětí klesne pod 10V.
ahoj, tak při dnešní projíždce, mi pokleslo napětí ve vysílačce na 9.2V a následně začala vysílačka vydatně pištět, nic nedbaje, odhodlán jezdit až do úplného zastavení jsem to vydržel až do setmění, na konci jízdy měla vysílačka 9.0V a pořád dosah více jak 50 metrů ale na další jízdu už si to raději nabiju
to se dá nastavit, předpokládám, že máš přehraný firmware (možná to jde i u origa), stačí podržet enter, 3x otočit kolečkem a je tam low power znova enter a můžeš si nastavit, kolik chceš :OK: ....ten jekot je ale vážně otravnej :)