Je to asi úplně jiným složením článků.A bude to asi taky tím že treba LI PO 2s má články dva a NIMH má články složené z několika.Je to asi to první co mě napadlo.Je to pouze má teorie která asi nebude dobře protože jak sem psal na elektro sem levej :-D
Jiří Huser 16 let 1:8 Land-Rover D130(minulosti) 1:8 Vaterra acsender K5 blazer 1:8 Vaterra ascender ford bronco Za chvíli vectra B ;)
mně napadá akorát to, že ta baterka se tolik nenamáhá tím jak ze sebe vydává tolik A jako u NIMH a možná proto nedochází tolikrát k poklesu napětí a tím pádem se pomaleji vybíjí :D Třeba :D
AXIAL SCX10 Defender D90 KAREL AXIAL SCX10 Mercedes Benz 3553 TRUCK TRIAL BOBINA 2.1
tak mi to dnes nedalo a trochu jsem vyšrouboval ty tlumiče a asi je to lepší, úhel se o kousek vylepšil oproti včerejšku a hlavně už se ta kastle na tom tak nehoupe :mrgreen: Dokázal by někdo doporučit jinej olej do tlumičů, aby to bylo tužší? přece jen tlumiče byly na lexanovou kastli a teď je tam 5x těžší ABS :mrgreen:
AXIAL SCX10 Defender D90 KAREL AXIAL SCX10 Mercedes Benz 3553 TRUCK TRIAL BOBINA 2.1
Na olej se vyprdni, většina znás má jen tři kapky na mazání a jinak prázdný. Spíš si dej to závaží do kol a hlavně bych nejezdil bez vložek aby se ti guma neroztrhla až zabereš někde na kamenech. Hlavní plus lipolky je že má skoro pořád stejný výkon a pak ji régl vypne a je vybito. Nimh má výkon prvních pět minut a pak pomalu umírá až už se ani nedokážeš rozjet.
Ty disky co mám nemají díry, takže ta guma je vlastně pořád nafouklá a stlačuje se jen co jí vzduch uvnitř dovolí. Zdá se mi, že má celkem silný bočnice oproti té původní pneu od Maxxis, co jsem měl, že se roztrhne se asi nebojím, ale dám na to pozor, díky :)
Tlumič "bez" oleje ale není už tlumič ne? :D to je je jen něco jako kolejnice pro pružiny :mrgreen:
AXIAL SCX10 Defender D90 KAREL AXIAL SCX10 Mercedes Benz 3553 TRUCK TRIAL BOBINA 2.1