Mám otázku: když otevřu soubor xml s nějakým typem kola tak jak to je s těmito údaji, jestli si to myslím správně a popřípadě s dalšími:
<TruckWheel Mesh="Tatra_813/Tatra_813_wheel.xml" TrackTexture="tracks/kraz_track__d.tga" Radius="0.63" Width="0.37" Mass="800" Friction="0.5" - >to bych řekl že je průřez, jako bořivost pneumatiky, tudíž když bude hodnota co nejnižší tak auto se bude méně bořit SubstanceFriction="0.6" - >to bych řekl, že je jako záběr vzorku o povrch, čím bude hodnota vyšší tím bude větší záběr a méně protáčení kol, obvzvláště v bahně > <Softness ForceScale="0.3" - > co je toto? MaxAccel="0.01" - > co je toto? RadiusDelta="0.02" - > co je toto? /> </TruckWheel>
Potom ještě otázka na Ziddona: jaký je rozdíl mezi tou tatrou zidon a arraial ? v xml tam je front a rear bone, co jsem si všiml, v čem je to jiný nebo je tam ještě něco dalšího ?
no107064: ano - tve uvahy ohledne koll jsou spravne ;) ( ty dalsi veci taky nevim :D )
Jojo - rozdil mezi mou Tatrou a od arraiala je ten, ze ja ji mam tak jak funguje ve skutecnosti - pevnej ram a jen napravy pracujou .... on ji ma udelanou jako kdyby byle z zele .. :roll: ( krouti se jako Zil ve hre ..) - nemohl jsem mu to za boha vysvetlit jak tatra funguje tak jsme udelali tyto dve verze .. ;)
Mám jeden dotaz. Stáhnul jsem si jednoúčelové auto ( má jen svou nástavbu a jiné nejdou nandat). Chtěl bych však přidat opravárenské body ale jelikož mám pouze xml soubor s autem, nevím jestli jde do tohoto souboru (jiný není v classes/truck) někam do game data dopsat tyto opravné body. Díky za případné info. Hezký večer a víkend přeje J.
For Deff maniak: když otevřeš u defíka soubor classes / truck , tak tam máš zřejmě soubor xml uaz. nebo zil.( Pod nimi se ti defík zobrazuje ve hře) Tak si ho třeba se zilem (xml) vyndej na plochu a přejmenuj na (třeba) Kamaz nebo kraz a tento přejmenovaný soubor vlož zpět PŘEPSÁNÍM do classes/ truck ve hře. Př: origo soubor xml kamaz dej přepsat Přejmenovaným " kamazem" defíka (co jsi ho měl na ploše). Snad je to srozumitelně - nejsem žádnej odborník :-( , ale mělo by to snad fungovat. Já defíka staženýho nemám, tak jen předpokládám , že je to na stejný bázi jako ostatní. Snad Ti to pomůže. J.
spíš jestli někdo neví jak u defíka změnit výšku sání vzduchu, (zkoušel jsem to najít v xml ale nenašel jsem) protože šnorchl má u střechy ale stačí zajet po kapotu do vody a už to hlásí, že je nebezpečná hladina vody.
Du se do toho pustit :YOP: Trošku nechápu spotřebu defíka.Né že by mi to vadilo ale 40L/min na 5ku s diff lockem a 4x4 je trošku moc :-D Neberte to jako rejpání :YOP:
Jiří Huser 16 let 1:8 Land-Rover D130(minulosti) 1:8 Vaterra acsender K5 blazer 1:8 Vaterra ascender ford bronco Za chvíli vectra B ;)
zidon155 píše:no107064: ano - tve uvahy ohledne koll jsou spravne ;) ( ty dalsi veci taky nevim :D )
Jojo - rozdil mezi mou Tatrou a od arraiala je ten, ze ja ji mam tak jak funguje ve skutecnosti - pevnej ram a jen napravy pracujou .... on ji ma udelanou jako kdyby byle z zele .. :roll: ( krouti se jako Zil ve hre ..) - nemohl jsem mu to za boha vysvetlit jak tatra funguje tak jsme udelali tyto dve verze .. ;)
Ram se krouti i u Tatry. Jen je diky centralni roure vyrazne tuzsi. Sily z poloos se porad prenasi na ram. Takze pravda bude nekde uprostred.
V12 - "Preco nemozem za T813 zapriahnut vlek s bagrom ? Nic to nenapise, ale ani nepripoji. A je uplne jedno, aku tocnicu mam (su na vyber 2)." - protoze to neni napsany v xml od Tatry ( u kazdyho auta mas v ADDONSOCKETS popsany, kterej addon/nastavba na to jde dat ...) - zkus to treba zkopirovat z nakladaku, u kteryho to jde ...
no107064 - "spíš jestli někdo neví jak u defíka změnit výšku sání vzduchu, (zkoušel jsem to najít v xml ale nenašel jsem) protože šnorchl má u střechy ale stačí zajet po kapotu do vody a už to hlásí, že je nebezpečná hladina vody." - to je pospany v xml vozu tady: <Damage Capacity="500" SensationOrigin="(-0.29; 2.4; 0)" SensationSize="(1.5; 0.2; 1.3)"
/> - ty cisla v zavorkach urcujou kde se bude nachazet bod a jak velkej bude pro poskozeni/vodu
Deffmaniak: "Trošku nechápu spotřebu defíka.Né že by mi to vadilo ale 40L/min na 5ku s diff lockem a 4x4 je trošku moc" - no jestli sis jeste nevsim tak spotreba u vsech vozidel je mnohonasobne vetsi nez ve skutecnosti - je to kuli gameplayi - aby byla velka spotreba a byla "nutnost" vicero tankovat ;)
Woyta: Ram se taky krouti u Tatry jo? Jsem si toho nejak nevsiml ( ani ve skutecnosti/na videich z trucktrialu ..) :wink: kdyz mrknes na toto video tak tam to teda neni videt ( simulator od drracera - puvodniho tvurce modelu tatry ) [youtube]OkgkqOyNZdo[/youtube]
Jinak ted jsem narazil na zajimavy video s Tatrou - borec tam ma peknej skin udelanej ;) [youtube]SpFAJfzqYCY[/youtube]
Tatrovacka koncepce s trubkou propujcuje ramu sice vyjmecnou tuhost ale neni to zazrak kterej by porusoval fyzikalni zakony. Sily prenasene odpruzenim do ramu take samy od sebe nezmizi. Kazdej ram se krouti. Jen druh konstrukce a pouzitej material urcuje jak moc.
BTW nevsimnul jsem si, ze by na trialu jezdily plne nalozene nakladaky.
https://www.youtube.com/watch?v=Fz5FStGrNGE Tady na to videjku je hezky vidět práce centrální nosné roury oproti žebříčkovému rámu. Tatra veze od 3-4 kubíků vody, plus váha nástavby plus vybavení....