Je to hodně podobný SCXku, rozměrově prakticky totéž, některé věci jsou kompatibilní, některé ne úplně. Něco je o trochu lepší, než axík, většina o trochu horší. Zúžení náprav je na koleně bez soustruhu těžko řešitelné, -stejný problém, jako u SCX, o kterém je tu samostatné téma. Balů sice po "komercializaci" fůru informací zazdil, ale i tak tu dost věcí u zúžení SCX najdeš. 1,9" na to dát můžeš, pokud nebudou mít disky nějak nadprůměrně vysoký ET (mohlo by to drhnout o těhlice). Světlost pod diferákem bude stejná jako u scx, ale scout má trochu hůř tvarovaný obal nápravy, takže bude malinko víc chytat o šutry. Nechápu účel prohazování náprav (řízení jen vzadu??), ale převodovku otočit můžeš, zase jde o účel. V původním rámu to asi postrádá smysl. Pokud budeš dělat jiný, můžeš otočením převodovky včetně držáku získat před motorem víc místa na baterku na rámu napříč za nápravou (těžiště níž vpředu - lepší boční stabilita, lepší výjezdy), nebo otočením jen samotné řevodovky bez držáku (scout má na rozdíl od axíka symetrický šrouby převodovky) vystrčíš motor vpravo mimo rám a baterku dáš vlevo, vedle převodovky místo motoru (těžiště ještě níž a uprostřed - ještě lepší boční stabilita, ne tak dobré výjezdy).
Jo, sorry - chceš zmenšovat rozvor, ne rozchod. O to je to jednodušší, prostě zkrátíš originální alu tyčky linků, pokud bude třeba, prohloubíš v nich závity. Kdyby v tom byl problém, nové linky snadno vyrobíš ze závitové tyče M3 z kdejakého železářství a trubky, ideálně 6/3mm, která se blbě shání, nebo alu 6/4mm z Baumaxu apod. Délky linků se nejlíp zkouší na obyčejných kulatých špejlích. Je toho plný fórum.
modely 1/10 mají VĚTŠINOU na kolech 12mm šestihran, takže se dá odpovědět, že je to stejné. Jen některé disky jsou udělané na uchycení bez něj, sundáš z nápravy ten šestihran a pod ním je tzv. pin a na něj nasadíš disk. Snad jsem to napsal srozumitelně :-D
Je to sracka, kamos to ma a nedovedes si představit, kolik s tím mel problémů. Na marketu je dost axialu, kup tam, vyjde te to možná levnej, ale určité min trápení - víc ježdění