Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Co sa stalo, ze Tatru nevidim na oficialnych SpinTire strankach ? Kde sa da stiahnut ? Okrem toho, mam s nou jeden mensi problem - neda sa na nu nahodit cisterna a ani zapriahnut Tatra_813_trailer_tent. Tatra tocnicu mam samozrejme nainstalovanu...
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2460
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Dik, uz to mam.
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2460
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

[youtube]-g8ExheBUOo[/youtube]

:arrow: http://spintires.nl/st14-toyota-land-cruiser/

[youtube]VIVG3DFAOZ0[/youtube]

:arrow: http://spintires.nl/st14-lav-25/

:BYE:
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
jaryn
Přispěvatel
Příspěvky: 197
Registrován: 02.02.2014 0:53

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Zdravím všechny příznivce Spin Tires,

mám problém a potřeboval bych poradit. Stáhnul jsem náklaďák (mercedes actros) a jdou na něm všechny nástavby z origo hry kromě jediné : nemá točnu na návěs. Jde to nějak zprovoznit? Bohatě by stačila ta co má ural nebo kraz. Děkuju za každou radu :-( Hezké ježdění všem přeje Jaryn



EDIT: tak mne napadlo najít auťák s "točnou addonem" a použít včetně souborů z meshes truck. A funguje to. Ježdění zdar. Jaryn

P.S: nevíte někdo náhodou o návěsu na dříví???
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2460
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

No vidis, jakej ses sikovnej - presne tak - upravit xml ( zkopirovat z vozu, na kterym to je .. ;) )

Heeele neco myslim bylo u nejakyho traktora ... mrkni sem:
http://spintires.nl/

:CIAO:
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
jaryn
Přispěvatel
Příspěvky: 197
Registrován: 02.02.2014 0:53

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

For Zidon 155: Děkuji, vzal jsem z nějakého ruského kamaze :-) " zapůjčil" :-)

Jen bych měl ještě jeden dotaz. Je pack návěsů (s cedrem, čtyřkolkou, bagrem a cisternou). Rád bych na návěs (třeba s e čtyřkolkou dal buldozer, který je na packu vleků Hemmt. Jak přendat model buldozeru na návěs?

Pokud je to možno " jednoduchými přesuny v rámci classes/meshes/textures a usazením "jako nástavby -" (0; -0.5; 0)" :-)

Díky za případnou odpověď. J.
Naposledy upravil(a) jaryn dne 03.12.2014 20:45, celkem upraveno 1 x.
jaryn
Přispěvatel
Příspěvky: 197
Registrován: 02.02.2014 0:53

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Ještě dvě kontrolní otázky.:1)Když dám do návěsu "load points" z load logs long (jen jeden bod) , bude po dojetí na skládku dřeva odečten jeden bod jako za splnění části mise? (s tím, že mi návěs zmizí jako při vykládce dřeva)
2) jde někde případně zvětšit počet bodů u vykládky dřeva z 8/8 třeba na 12/12?
Hraju jen SP a rád bych si zvětšil počat úkolů ve hře :-) Díky za odpověď J.
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2460
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

jaryn: Ten bagr nejde - to bys musel zase v 3ds amxu udelat ... ;)
Ty dalsi dva dotazy nevim ....

NOVE OFIKO INFO:
http://www.oovee.co.uk/forum/topic/9653 ... -incoming/

chysta se nova mapa ;)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

A abyste si nemysleli, ze se na hre nepracuje tak tady je seznam zmen/nove udelanejch/opravenejch veci za posledni dobu ;)
3/12/14
-performance optimisation
-more accurate damage on impact
-rotating engine shafts

1/12/14
-water sfx, trees sfx improved
-engine sounds improved
-fuel no longer drained when skipping time in casual
-fix: cant skip time in multiplayer
-fix: joining a game but playing different map
-correctly display names for players that arent friends
-handbrake is ON when jumping into the truck
-performance optimisation
-detail maps added for hufe rocks

24/10/14
-steering wheel support
-new achievement: MANUAL GEARBOX
-bouncing rocks fixed
-vehicle damage calculation more accurate (higher damage)
-engine autostart when pressing accelerate
-"engine stalling" progress bar looks changed
-ESC key (default game menu) can now be assigned/reassigned
-gamepad acceleration trigger behaviour improved
-ingame chat history and scroll
-version now visible in main menu

28/10/14
-fixed: sound level changes randomly when using settings dialog
-auto steer/accel mode are defaults now
-can move/remove path nodes in navigation mode
-glitchfix: truck moving without fuel
-some sounds changed
-last joined multiplayer server highlited in list

29/10/14
-some sounds changed
-ingame chat box text fixed
-gamepad and steering wheels pedals acceleration/brake made smoother
-steering wheel: correct initial state of pedals, flixible setup for various models
-various truck behaviour fixes
-lobby buttons get greyed out but game doesnt start (again)
-multiplayer trucks flying in air when connecting winch fixed
-multiplayer inter-truck winch pulling improved

30/10/14
-multiplayer inter-truck winch pulling improved again

31/10/14
-sharpen image filter
-ghosts for all player trucks
-option to capture screenshots without HUD
-fixed multiplayer inter-truck collisions issues

01/11/14
-minor truck physics tweaks
-heat haze effect

05/11/14
-diff lock now does increase fuel consumption, but damages truck + visuals for diff lock damage
-winch truck now automatically accelerates when player accelerates
-if winching trucks' trailer, tractor will accelerate in accel mode
-per-map saves
-sharpen effect&heat haze tuning
-cursor hotspot fixed in fullscreen
-fuel tankers auto-refueled at garages and gas stations properly
-fisherman achievement obtained by cheating fixed
-more steering wheels support
-only show servers with appropriate version
-maz-535 original look

07/11/14
-distance to closest node visible in hardcore mode
-uaz water allowance depth increased
-diff lock stress cooldown changed
-tweaks to all levels (old saves wont work)
-fixed: anchors/wheels stuck underground

10/11/14
-fuel stations now visible even when cloaked

11/11/14
-levels tuned
-warnings when removing load/fuel
-truck only filled by 200 liters in garage
-winch fix
-uaz,maz trucks tuning
-sounds changed
-antialising imrpoved (visuals)

14/11/14
-twigs added for all levels
-main menu level changed
-kamaz sounds changed

18/11/14
-winch crash fix
-path now visible in cloaked areas

20/11/14
-network traffic optimisation
-multiplayer truck "ghosts" improved
-multiplayer intertruck interactions fixes

24/11/14
-radius of discovery by truck in cloaked areas increased
-diff lock damage disabled in casual, diff lock always ON in casual
-notification when other player removes winch in MP
-bugfix: winch not connecting in MP sometimes
-bugfix: MP chat not working
-smoother animation for other trucks visible in MP
-show ping for inprogress games

27/11/14
-trucks sounds improved
-gravity wheels backsteer on hardcore mode
-damage system fixes
-some trees and textures tuned
-water,mud sfx tuned
-big mud chunks now break into small pieces when hit
-ability to switch ON/OFF diff lock in casual with no damage or fuel consumption
-meshes XML format changed with no backward compatibility! required for implementation of modding toolset
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
maztekk
Veterán fóra
Příspěvky: 3947
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Mníšek pod Brdy

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Už se těším až to proženu po nové mapě :tleskam:
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

zidon155 :
Tatra ma v poslednej beta verzii problem s transparenciou :

Obrázek

Obrázek

Zda sa, ze s tienom je tiez nejaky problem. Zrejme to ma na svedomi optimalizacia rychlosti. Mam staru grafiku Radeon HD2600 XT a zda sa, ze tato posledna verzia je o par fps lepsia.
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2460
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Aaaano - pac Tatra je delana pro PUVODNI verzi hry ... :-I
Postupne se meni struktura adresaru a souboru - je to delany proto, protoze Pavel pracuje na implementaci ofiko podpory modu .. ;)
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

A vies tu Tatru opravit ? Ci az potom, ked bude finalna podpora modov ?
Uživatelský avatar
Bulwa
Častý přispěvatel
Příspěvky: 621
Registrován: 31.01.2010 0:00
Bydliště: Vřesina

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

zidon155 píše: ..... protoze Pavel pracuje na implementaci ofiko podpory modu .. ;)


Konečně , to už se nemůžu dočkat . Znamená to , že půjde vše i v MP, bude se ukládat postup atd. ?
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2460
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“