no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

V12 píše:
no107064 píše:dám pak reload a ono se to dorovná ... nechápu to jak to znovu načíst aby se to chovalo jako když tu mapu poprvý vytváříš.


Nedavaj RELOAD ale RECREATE. Toto treba urobit po kazdej zmene geometrie terenu, pretoze mozu vznikat rozne nechutne anomalie. Skusal si tu moju minimapu ?

ikdyž dám recreate tak potom to stejný, ale co jsem zkusil, tak otevřít si mapu např Hill, v poho můžu upravovat geometrii, zavřu ji a neuložím změny, otevřu ji znova dám úpravu geometrie najedu myší na mapu a zase se to hodí do vodorovný mapy. tobě to funguje když uděláš mapu, pak zavřeš editor a otevřeš editor a otevřeš mapu znova aby ti to nedělao tady to co mě?
Mapu jsem ještě nezkoušel, jsem od poledne dělal svoji mapu, pak jsem zavřel editor a zkoušel jsem ji a potom že tam upravím chyby a ono toto tak zkouším všechny možný možnosti jak to vyřešit. ale vyzkouším ji.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Nevsimol som si tento problem. V akom stave mapu ulozim, v takom ju bez RECREATE otvorim.
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

V12 píše:Nevsimol som si tento problem. V akom stave mapu ulozim, v takom ju bez RECREATE otvorim.




Hele jestli můžu tak otevři mapu třeba level_menu pak otevři třeba hill a pak podruhý level_menu a dej geometrii jestli se ti ta cesta co je uprostřed propadne nebo ne.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Pokus vykonany presne podla navodu, cesta sa prepadla a po ukonceni editovania geometrie vratila spat. Je to sposobene tym, ze sa pouziva referencia na iny objekt.
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

V12 píše:Pokus vykonany presne podla navodu, cesta sa prepadla a po ukonceni editovania geometrie vratila spat. Je to sposobene tym, ze sa pouziva referencia na iny objekt.

Takže taky, ale jak to opravit?
jo jinak jsem si vytvořil novou mapu o stejný velkosti udělal jsem do roho malej kopeček a otevírám ji a zavírám edituju a valí to ok. Ale pak jsem to otevřel a napsalo mi to
"Cant open file "prebuild/level_Maptes/map_height.png"
což tipuju že je ten soubor, který má na starosti výšku terénu.

Te´dka to dělám tak že před každým zavřením dám recreate a zatím to fachá, to bude asi to jak si říkal že před každým ukončením dát recreate uložit a zavřít ... ale moji předchozí mapu už bohužel asi nezachráním a budu to muset udělat znovu
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Sorry že tady furt píšu, ale už jsem přišel proč:
v distributions kde se přidávají náhodně generovaný stromy keře atd co se vybere, tak jsem vybral podkladovou mapu z toho seznamu pro otevření a zrovna mud a to pak dělá to co to dělá.

U distributions co se tam má správně vybrat za mapu:
mag_height
map_tint
map_water
map_water_mud
mapdirt_base

když vyberu jedno z toho tak to pak při dalším otevření hází chybu. (dělal jsem to podle ukázkového videa na youtube)

Ty vybíráš jakou mapu nebo jak to děláš s distributions?
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

no107064 píše:Sorry že tady furt píšu, ale už jsem přišel proč:
v distributions kde se přidávají náhodně generovaný stromy keře atd co se vybere, tak jsem vybral podkladovou mapu z toho seznamu pro otevření a zrovna mud a to pak dělá to co to dělá.

U distributions co se tam má správně vybrat za mapu:
mag_height
map_tint
map_water
map_water_mud
mapdirt_base

když vyberu jedno z toho tak to pak při dalším otevření hází chybu. (dělal jsem to podle ukázkového videa na youtube)

Ty vybíráš jakou mapu nebo jak to děláš s distributions?

vyřešeno stačí rozkopírovat něco co tam je a pojmenovat to třeba "map_distribution1"
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2405
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Vydrzte panove s tvorbou map, az Pavel udela editor ofiko a vyda k nemu i navod ;)
( jinak u kazdy ty mapy musite mit ve slozce ty .png soubory - hustota blata, clenitost terenu, travu ... atd ... treba si to zkopirujte z jiny mapy pokud delate novou ... pak date rectreate ... ono si to vse prepocita a hodi to do mapy .. pak to co nepotrebujete uz v tom editoru "vymazete" ;) )
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
bosko1984
Uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: 27.11.2014 17:50
Bydliště: Český Brod

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Pěkný ty mazy spousta všemožných verzí pro armádu :wink: Taková mapa ve stylu armády rozvoz raket apod to by nebylo špatné :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qac8SiiOUHE

Neví se kdy bude update co opraví ty pády hry Ono stačí zapnout mapu šlápnu na plyn a hra zamrzne :-( Přitom když 27.12.2014 jsem hrál naposled tak vše jelo po másle
AMD Ryzen 9 5900X / TUF GAMING X570-PLUS / RAM 64 GB / MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X PLUS 10G OC / Lian Li PC-O11 Dynamic Razer Edition / Corsair TX850M / ASUS ROG Strix XG32VC
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Takze pada to aj mne :-(
Uživatelský avatar
bosko1984
Uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: 27.11.2014 17:50
Bydliště: Český Brod

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Snad se to brzo vyřeší přece jen sem za hru nedal skoro 700 Kč abych ji nemohl hrát :-(
AMD Ryzen 9 5900X / TUF GAMING X570-PLUS / RAM 64 GB / MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X PLUS 10G OC / Lian Li PC-O11 Dynamic Razer Edition / Corsair TX850M / ASUS ROG Strix XG32VC
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Opat som sa trochu hral s editorom a dosiel na jednu zaujimavu vec :
Ked do mapy vlozim garaz ako referenciu, je odomknuta. Ked ju ale vlozim ako model a locator, zostane zamknuta.
Urobil som maly pokus - minimapa 8x8 blokov, jedna garaz vlozena ako referencia, druha ako model + locator typu garage, auto kraz. Vysledny efekt - zelany stav. V mape su 2 garaze - jedna odomknuta, druha zamknuta. Z toho potom plynie jedna otazka :

Aky pako robil The Pit ???
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

Včera to valilo s tím novým podkladem pro vegetaci v png, otevíral jsem zavíral editor a fungovalo to, dneska že budu pokračovat a už to zlobí, naštěstí jen vegetace udělala problém, jinak ostatní valí v poho, tak to vidím tak že až bude hotová mapa tak na konec vytvořím vegetaci a pak ju vyexportuju. Naprd ale aspoň to nějak funguje.
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

V12 píše:Opat som sa trochu hral s editorom a dosiel na jednu zaujimavu vec :
Ked do mapy vlozim garaz ako referenciu, je odomknuta. Ked ju ale vlozim ako model a locator, zostane zamknuta.
Urobil som maly pokus - minimapa 8x8 blokov, jedna garaz vlozena ako referencia, druha ako model + locator typu garage, auto kraz. Vysledny efekt - zelany stav. V mape su 2 garaze - jedna odomknuta, druha zamknuta. Z toho potom plynie jedna otazka :

Aky pako robil The Pit ???

já si myslím že tu garáž nechal zamčenou naschvál aby ta mapa byla těžší, jako třeba aby u kamaza si hráč nemohl vzít teréní gumy a tudíž toho kamaza všude taháš ve vleku
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES"-TATRA str.59, LR III str.69;Patrol y60 str 7

no107064 píše:Včera to valilo s tím novým podkladem pro vegetaci v png, otevíral jsem zavíral editor a fungovalo to, dneska že budu pokračovat a už to zlobí, naštěstí jen vegetace udělala problém, jinak ostatní valí v poho, tak to vidím tak že až bude hotová mapa tak na konec vytvořím vegetaci a pak ju vyexportuju. Naprd ale aspoň to nějak funguje.

tak mnou to nebylo, stačilo znovu rozbalit a nakopírovat ST s editorem a vložit do toho moje prebuild data a vše ok :)

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“