Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Ta Niva je paradna. Mam ale jednu vyhradu - chcelo by to texturu v style Expedice Adam '84 ci ako sa volala ta akcia "zememeracov" z buducnosti, ked svetu vladol CML...

Toto pochadza z Tunela po uprave rozostavanej dialnicnej krizovatky :

Obrázek
Uživatelský avatar
bosko1984
Uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: 27.11.2014 17:50
Bydliště: Český Brod

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

petajsb Myslím že to tak nechám jen dodělám nějaké drobnosti a do pátku bych to vydal :wink: Lepší když to padne při vypnutí než při hraní :mrgreen: Kouknu na to a uvidím jestli s tím něco svedu :wink:
no107064 Pak se musí přemýšlet kudy se pojede :wink: Když mám podvozek pul metru nad zemí tak projedu všude a to není ono
V12 Myslíš tohle Návštěvníci
Obrázek

Koukám pěkná křižovatka jsem zvědav jak se tam budu motat s dlouhýma kládama :mrgreen:
AMD Ryzen 9 5900X / TUF GAMING X570-PLUS / RAM 64 GB / MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X PLUS 10G OC / Lian Li PC-O11 Dynamic Razer Edition / Corsair TX850M / ASUS ROG Strix XG32VC
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Aaaano, to je ono. Este tu ich zememeracsku vybavu a uz to bude neprekonatelne. Mechanizmus na krtkovanie nepotrebujem.

S dlouhyma to nepojede, pretoze ich vdaka debilnemu odpajaniu privesu na kazdej mensej jame stratis. Ale so strednymi to ide v pohode. Za to sa podakuj OOVEE :? Dokazal by som pochopit odpojenie garazoveho navesu, ale terenneho drevarskeho vleku urceneho do najhorsich podmienok ? Niekomu asi pekne zasibalo :twisted:
Uživatelský avatar
maztekk
Veterán fóra
Příspěvky: 3947
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Mníšek pod Brdy

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

XP2002 píše:Čus mám dotaz když chci hrát MP napíše mi to Herní soubory se liší od původního obalu udělal jsem Re-Install odinstaloval jsem to i znova nainstaloval ale pořád mi to píše to samé.
Nevíte co s tím?
:YOP:

Čus XP2002


MP v základu bez ochcávek nemůžeš hrát s modama, proto ti to píše. Smaž APP, vymaž celou hru a stáhni znovu ze steamu. Dodrž návod a musí to makat.
Uživatelský avatar
bosko1984
Uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: 27.11.2014 17:50
Bydliště: Český Brod

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

V12 Měli by se kouknout na nějaká ruská videa kudy to Rusové ty Krazy,Uraly tahají i ze dřevem a návěs drží :mrgreen:
AMD Ryzen 9 5900X / TUF GAMING X570-PLUS / RAM 64 GB / MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X PLUS 10G OC / Lian Li PC-O11 Dynamic Razer Edition / Corsair TX850M / ASUS ROG Strix XG32VC
Uživatelský avatar
maztekk
Veterán fóra
Příspěvky: 3947
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Mníšek pod Brdy

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Noo.... zatím pěkná mapa :OK:
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

bosko1984 píše:V12 Měli by se kouknout na nějaká ruská videa kudy to Rusové ty Krazy,Uraly tahají i ze dřevem a návěs drží :mrgreen:

To nie ja, ale chlapci z OOVEE. Pretoze to co urobili je poriadna blbost.
Uživatelský avatar
Pátrač
Uživatel
Příspěvky: 346
Registrován: 12.11.2012 11:25
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

nějaké foto návštěvníků je tu: Obrázek
Obrázek
to mám celkem zmáknutý :-D :-D

mmj Bosko poku promaže tu složku co si mu psal: C:\Users\Bosko\AppData\Roaming\SpinTires
tak to by musel k tobě na PC :D:D :-D
CC01 + Niva "Hnilička"
-
CC01 + Niva Expedice Adam 87 (ve výstavbě) zatím Toyota, Touareg
http://patrac013.rajce.idnes.cz/Expedice_Adam_84
Ladaklub CS, o.s.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Uz dlhsie som sa pohraval s myslienkou urobit mapu kopirujucu realne uzemie. Ale az vcera som si spomenul, ze vsetky podklady na to mam - DEM (digitalny vyskovy model terenu) pre CZ a SK, ako aj SK mapu lesnych ciest. Pokusil som sa to zmontovat dohromady a aby som napisal pravdu, bol som z toho velmi sklamany. Dovodov je viacero, napisem podstatne :
- mne dostupny DEM je s rozlisenim 3 oblukovych sekund, co u nas v terene znamena cca 90 metrov. Takze to potom dava 121 (11x11) vyskovych bodov terenu, co je samozrejme zalostne malo, tomuto sa ale da pomoct pouzitim presnejsieho DEM-u s rozliskom 1 arcsec, to potom bude v terene 30 metrov, vo vysledku je to potom takmer 1100 vyskovych bodov, co sa uz ako tak da prekusnut
- horsie je uz hustota ciest - nenasiel som ziadne uzemie velkosti 1 km x 1 km, kde by sa nachadzali duchaplne rozlozene lesne cesty

Vysledny efekt mojho 3-hodinoveho snazenia je ale nepublikovatelny, takze tato cesta je zatial neprejazdna a budeme musiet jazdit po virtualnych krajinach. Keby OOVEE rozsirilo mapu na 10x10 km, uz by sa dalo uvazovat o kadecom, vhodnych lokalit je v tom momente neurekom. Ale kilometer x kilometer je na taketo riesenie malo.
Felicia23
Nově příchozí
Příspěvky: 41
Registrován: 27.01.2015 17:18

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

V12 píše:Uz dlhsie som sa pohraval s myslienkou urobit mapu kopirujucu realne uzemie. Ale az vcera som si spomenul, ze vsetky podklady na to mam - DEM (digitalny vyskovy model terenu) pre CZ a SK, ako aj SK mapu lesnych ciest. Pokusil som sa to zmontovat dohromady a aby som napisal pravdu, bol som z toho velmi sklamany. Dovodov je viacero, napisem podstatne :
- mne dostupny DEM je s rozlisenim 3 oblukovych sekund, co u nas v terene znamena cca 90 metrov. Takze to potom dava 121 (11x11) vyskovych bodov terenu, co je samozrejme zalostne malo, tomuto sa ale da pomoct pouzitim presnejsieho DEM-u s rozliskom 1 arcsec, to potom bude v terene 30 metrov, vo vysledku je to potom takmer 1100 vyskovych bodov, co sa uz ako tak da prekusnut
- horsie je uz hustota ciest - nenasiel som ziadne uzemie velkosti 1 km x 1 km, kde by sa nachadzali duchaplne rozlozene lesne cesty

Vysledny efekt mojho 3-hodinoveho snazenia je ale nepublikovatelny, takze tato cesta je zatial neprejazdna a budeme musiet jazdit po virtualnych krajinach. Keby OOVEE rozsirilo mapu na 10x10 km, uz by sa dalo uvazovat o kadecom, vhodnych lokalit je v tom momente neurekom. Ale kilometer x kilometer je na taketo riesenie malo.


Presne tak, ja len nato cakam kedy daju tuto moznost ak daju, dufam že dodržia slovo ked to už raz slubovali...ja bývam v takej lokalite že tu by sa dalo jazdiť eňo ňuňo to by bola mapka a presne ako vravíš ideal by bol tých 10x10km ale to mám trochu pochybnosti že to tak bude možo 5x5 daju, velkostou mapy sa asi zaroven zvyšujú nároky na HW...
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

To zvysenie narokov na HW by nebolo az tak velke, pretoze uz teraz je obmedzena viditelnost na takych realnych 100 metrov, mozno ani tolko nie. Takze vhodne nastavena hmla ktora skryje efekt orezanie terenu a je vymalovano bez vyrazneho narastu poziadaviek na vykon. Jedno je ale iste - najvacsie mapove subory maju teraz cca 250 megabajt, po tejto zmene by boli 100x vacsie, na tomto by sa muselo poriadne zapracovat. Jadro mapy je polygonalny model terenu a ten je fakt podrobny, mozno aj 1m x 1m, toto som ale nejako velmi neskumal.

EDIT 1 :
Toto je uzemie cca 3.2 x 3.2 km v reale, po jeho kompresii (nie orez) do 1 km x 1 km (cize plosne cca 10x mensej) to nie je zverejnitelne, nieto este hratelne :

Obrázek

EDIT 2 :
Na ukazku som pridal DEM toho isteho uzemia, ktory nie je problem skonvertovat do vyskovej mapy pre ST :

Obrázek
Naposledy upravil(a) V12 dne 25.03.2015 12:39, celkem upraveno 2 x.
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

jj chtělo by to map editor aspoň 2x2 km ... s tím by se dalo dělat věci ... nebo by i stačil 2x1 km...
Jinak neví někdo jak to vypadá s další aktualizací ... bude tam ten zil 131 ??? dále by se úplně hodilo udělat jako originální vozidlo gaz66 a gaz69 do ofiko hry.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Ked to porovnavam s realitou, minimum je 5x5 kilometrov.
Uživatelský avatar
korvetak
Uživatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

V12 píše:Vydrz, zanedlho vydam mapu Tunel, tam bude T813 s palubkou :wink:


Zdravím, projel jsem mapu tunel a našel tatru, ale palubka není vidět, je chyba u mě nebo v mapě ? jinak mapa moc dobrá, dřevo uprostřed sice zkracuje trasu ale každý úkol má svou trasu a jeden se nenudí když jede osmou fůrku. Ideální mapa pro Kamaz mustang v poslední verzi má i docela slušnou palubku a nepřevrací se tak lehce. Dík za tři hodiny zábavy.

Obrázek

A ta římsa nad vodou to je mazec, hrabe to sune se k vodě, paráda.

Obrázek
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Kua, asi som do baliku zabudol pridat upravenu texturu pre tu tatru :oops: Vecer to niekde zavesim a dam vediet.
Ktore auto si nahradil Mustangom ?

Rozculuje ma fyzika tych tyciek, pokial su na rovine, spravaju sa celkom OK, no v takomto terene je to katastrofa. Zajtra doobeda by mapa mala vyjst na spintires.nl, tam to uz bude snad vsetko OK. Okrem toho som prerobil tu rozostavanu dialnicnu krizovatku pri zeleznom moste (pod nim je ukol), teraz to vyzera podstatne lepsie - kuk na post290961.html#p290961

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“