Tak, po jarních neúspěších s novým trialovým speciálem, sice hezkým, nicméně nefunkčním, nastalo několikaměsíční konstrukční období, laborování, přemisťování, zkoušení a testování, jeden stříďák a dva regly letěly do koše, převodovka do šuplíku a nápravy do krabice. Prakticky vzniklo nové auto, ale né během tří měsíců, ale prakticky za jedno odpoledne a večer těsně před zářijovým závodem. Takže převodovka osvědčená nezničitelná věčná Axial 15/87, motor HPI 55, regulátor Mtroniks tio Rock C a hlavní, nápravy CC. Zadní je klasická, přední upravená, použité díly Axial, mimochodem XVD za 11 USD, nejsou sice extreme duty, ale na šest závodů za rok je to myslím slušná cena. ALE zůstává zde nevyřešený problém, a to, že bez interiéru a Simonky jsou jízdní vlastnosti výrazně lepší, zato auto bez řidiče hloupě vypadá a já byl vždy zastáncem řidičů a odpůrcem aut jedoucích bez obsluhy. Tož to ještě musím do 10. října nějak vyřešit, závěrem přikládám pár fotografií.



