no107064 píše:Otázka pro Zidona: Koukal jsem na soubory tý trialový tatry (ještě jsem to nezkoušel) ale podle souborů mi příjde, že to přemaže původní soubory vojenské tatry ... ??? myslím meshes atd. tudíž nebudu moct mít na jedné mapě jak vojenskou tak trialovou ... mám strach, že když to dokopíruju do složky s tatrou tak to něco přemaže, například, že se mi u vojenské změní ze zelené kabiny na trialovou ... nebo se mýlím?
obě jsou úžasné a nechci si vybírat buď ta nebo ta a radši bych je bral obě.
Díky
Do hry si můžeš přidat klidně několik variant auta různě barevná. Já mám JSGME tatra balíček, čtyři 813 a dvě 148. Stačí jen v classes tatru vložit vícekrát za různá auta a v xml. změnit. <PhysicsModel Mesh="Tatra_813/Tatra_813_chassis_r.xml"> třeba jen vložením r u jiné b nebo jak to má V12 u oranžové t a stejně si pojmenovat v meshess nové soubory xml a X které určují odkud si bere texturu. A v textures přebarvit dle libosti kabinu ale bacha pak si přebarvíš i přístrojovku, nebo i korbu, pak máš barevnou i nádrž a zadní nárazník. Mám tak i změněná kola, pro barevná se ty zelené moc nehodí, ale tam mi nejde víc jak dvě verze, originál a jedna černá. Tady mám fotku aut a toho co musíš změnit. To je k té červené s jeřábem.

V Gimp2 se nejlíp mění barvy ale je pak ten soubor dds větší a v paint.netu se zas dobře přidávají samolepky, nápisy a tak.