Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2461
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Prisel jste nekdo na to jak rozchodit hejbaci zasterky?? :-p
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Apseron1
Přispěvatel
Příspěvky: 168
Registrován: 01.06.2015 11:11

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

[/img]
Pitrsonn píše:
Apseron1 píše:Jen tak pro inspiraci pro ty šikovnější :OK: než jsem já

http://nakladni-uzitkove-vozy.hyperinze ... jUwg7cveUk


Ano dlhsie som nad takym uvazoval, dokonca v starej verzii som mal to drevo ako naklad

Ještě mně napadlo že by nebylo od věci přidělat origo cisternu pro V3S . Ta s tou ruskou to vypadá jinak.
V3S cisterna.jpeg
V3S cisterna.jpeg (33.31 KiB) Zobrazeno 2613 x

Něco takovýho bylo některýho ruskýho modu starýho kraze 255 možná by to šlo překopat .
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Zidon :
Stiahni Kraz RS, ta, sa hybu. Neviem ale, preco na Tatre nie, je to urobene rovnako.
Este jedna otazka k texturam - ako na 100% zpriehladnim cast textury ? Viem, ako pracovat s alfa kanalom, no to zjavne nestaci :( Snazim sa totiz na Tatru dorobit kardan od motora do prevodovky, lenze je tam kardan z 3D modelu. Podarilo sa mi identifikovat cast textury, ktora je na nom a tu by som chcel nastavit ako 100% priehladnu. To sa mi aj podarilo, ale ked v meshes xml pouzijem Blending="alpha", tak sa cely ram zobrazuje velmi podivne...
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

V12 píše:Tiez som sa snazil na T813 urobit naklad strednych klad na korbu, ale neuspesne. Automaticka nakladka skoncila hlaskou, ze cosi zavadzia a neda sa nakladat, manualne som nalozil 4 klady, oba ich body zozelenali, takisto boli zelene aj obe nakladove zony, ale naklad sa nevytvoril.


To nie je naklad :D .. naklad som mal hotovy v starom spin tires teraz to neviem rozbehat, ale paci sa mi ako to vyzera
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2461
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Podarilo se mi do hry dostat moznost vyberu dvou barevnych variant Tatry naraz ;)
Obrázek
Obrázek
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

V12 píše:Zidon :
Stiahni Kraz RS, ta, sa hybu. Neviem ale, preco na Tatre nie, je to urobene rovnako.
Este jedna otazka k texturam - ako na 100% zpriehladnim cast textury ? Viem, ako pracovat s alfa kanalom, no to zjavne nestaci :( Snazim sa totiz na Tatru dorobit kardan od motora do prevodovky, lenze je tam kardan z 3D modelu. Podarilo sa mi identifikovat cast textury, ktora je na nom a tu by som chcel nastavit ako 100% priehladnu. To sa mi aj podarilo, ale ked v meshes xml pouzijem Blending="alpha", tak sa cely ram zobrazuje velmi podivne...


Skus pouzit nastavenia ako je pri sklach, to spriehladnuje textury ..ale kedze T813 ma v podstate cele auto len jednu texturu, tak ti to asi nebude fungovat ..
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

korvetak píše:
V12 píše:Tiez som sa snazil na T813 urobit naklad strednych klad na korbu, ale neuspesne. Automaticka nakladka skoncila hlaskou, ze cosi zavadzia a neda sa nakladat, manualne som nalozil 4 klady, oba ich body zozelenali, takisto boli zelene aj obe nakladove zony, ale naklad sa nevytvoril.

Ten náklad na korbu s rukou by nato nešel našroubovat? Zdá se mi kratší.
Nepřemýšlel jsi o tom jak vymazlit přístrojovku do T813, V3S ji má docela fajnou, t148 taky tak by se nedalo v rámci aktualizace pohrát i s ní. Tady fotky origo přístroje Tatra 813. To by byla paráda.
Obrázek
Obrázek


hmm ... 3DS Max importovat tatru oddelit mesh palubovky, spravit mapy, pridat textury ...
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

korvetak píše:
zidon155 píše:Tak jsem se trochu povrtal ve Vejde ;)
:OK:

Vrátil jsem zpět nastavení světlé výšky po tvém snížení při propérování vylézají kola blatníky ven
Obrázek
a upravil rozchod kol, takhle to je asi lepší. I zezadu to jde.
Obrázek
Obrázek
po úpravě
<Wheels
HardpointDefaultY="0.542"
HardpointDefaultZ="0.96"
>

já jen koukám, že ten přemodelovanej model V3S od rusáků má špatně nápravu ... je přímo do středu kola ... u tý původní V3S "hranatý" tak to bylo správně
zde je realita: http://i.idnes.cz/12/023/cl6/HIG415b40_DSC09536.jpg
Uživatelský avatar
korvetak
Přispěvatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

no107064 píše:já jen koukám, že ten přemodelovanej model V3S od rusáků má špatně nápravu ... je přímo do středu kola ... u tý původní V3S "hranatý" tak to bylo správně
zde je realita: http://i.idnes.cz/12/023/cl6/HIG415b40_DSC09536.jpg

Vím o tom ale tohle už je úplně mimo moji ligu, stejně jako kolové redukce na zvýšení průchodnosti nebo kroucení rámu. A že se V3Sky kroutily jak žížala po dešti. Pokud víš jak, tak to předělej. Před lety jsem se na V3Skách v Ústí nad Orlicí vyučil, takže si některé věci ještě matně pamatuji.

Teď přemýšlím jak to udělat aby když přijedeš do garáže a odevzdáš garážové korby zmizela i plachta, ta tam zůstane ve vzduchu a je to tak nějak divné. Asi jí taky dám jeden garážový bod a korbě s nákladem jeden sundám, pak to bude makat dobře. Nebo jí dám dva a V3S bude schopná otevřít garáž bez vleku, ona se s těmi vleky stejně jenom trápí.

Chvíli jsem pojezdil na sopce a s dlouhými to ani 813 nemá lehké.
[youtube]1uMh4uioWbQ[/youtube]
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Pitrsonn píše:Skus pouzit nastavenia ako je pri sklach, to spriehladnuje textury ..ale kedze T813 ma v podstate cele auto len jednu texturu, tak ti to asi nebude fungovat ..


To som urobil a toto je vysledok :
Obrázek

Kardan ako cast modelu zmizla, pretoze v alfa kanale .dds suboru je ciernym, zvysok textury je biely. A alfa kanal funguje tak, ze co je cierne, nevidno, co je biele je vidno na 100% Bohuzial, ten ram je zle aj tam, kde je alfa 100% - teda totalne nepriehladne.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Tu su tie slubene prevody T813 :

Obrázek

Zidon :
To nove pruzenie je takmer bezvadne. Bude ale treba o chlp posunut doraz, pretoze ked je koleso zablatene, blato prenika nadstavbou :( To je ale detail.
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

<Motor MaxDeltaAngVel="0.1" Torque="210753">
<ReverseGear AngVel="0.17" />
<HighGear AngVel="4.74" />
<Gear AngVel="0.128" />
<Gear AngVel="2.57" />
<Gear AngVel="4.51" />
<Gear AngVel="7.59" />
<Gear AngVel="12.76" />
</Motor>

Vyskusajte na T813 ...
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Vyskusal som a super.
Prave som spekuloval okolo Utility korby, uz chodi v MP, len je trochu ina, podla mna lepsia, posudte sami :

Obrázek

Vlavo predok Tatry Kena Blocka :)
3komarek
Nově příchozí
Příspěvky: 22
Registrován: 31.10.2015 16:43

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Ahoj kluci kde si mohu stáhnout tu Tatru předem dík
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2461
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Pitrsonn píše:<Motor MaxDeltaAngVel="0.1" Torque="210753">
<ReverseGear AngVel="0.17" />
<HighGear AngVel="4.74" />
<Gear AngVel="0.128" />
<Gear AngVel="2.57" />
<Gear AngVel="4.51" />
<Gear AngVel="7.59" />
<Gear AngVel="12.76" />
</Motor>

Vyskusajte na T813 ...


Mas SZ ;)
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“