Ahoj :-)
na autě se teď dolaďuje spousta detailů, jezdím, testuji, vylepšuji. Kamion je jako takový už daleko (pominu-li nastavbu)
Velké změny v řízený (40kg serva, celokov konstrukce říd. prvků)
Vyladěná geometrie, zavěšení.
Kola vymatlané gumou.
Vyladění kontaktů (blinkry díky tomu moc nefungovaly
Byl jsem na 2h procházce v 10cm sněhu trvale v rychlosti 7km/h - svižná chůze s prokluzem kol(obrovská zátěž pro truck, převody, elektro...) a až na detaily typu povoleny červík bez problému.
Kamion je celkem spolehlivý, cokoliv za centrálni rozvodovkou je tolikrát, že je jedno co se pokazí. Dokáže jet na 4 kolech z 8.
Naviják je katoni s tuningem lanka. Tahá super, koukal jsem (jako 30kg truck do visu samozř ne ale v reale je spíš na tahání něčeho jiného než kamionu samotného)
Posuďte sami
tady všechny fotky, nevím co vybírat
http://dtswiss.rajce.idnes.cz/MAZ_537_A_1_10teď pracuji na úpravě pohonu v zadu, aneb rozdělování pohonu na jednotlivá kola brzdami (takový maz Xdrive), protože obyčejné otevřené dify auto dost limitují


