Normálně jsem si tu hru stáhnul :-D Vypadala zajímavě, tak jsem jí zkusil, než jsem šel včera spát. Je to takový průměr, ale špatné to není.
Za to u mě TRÁPENÍ A TRÁPENÍ s vyměřováním. Mezitím furt barvím, abych mohl zkompletovat šasí, aby bylo vše potřebné k vyměření hotové. Dřív byly vrtule červené a mřížky chladičů chromové. Tentokrát jsem se rozjodl přehodit barvy, aby ty červené mříže prosvítaly černou maskou s chromovou mřížkou. Sám nevím, zda se mi nelíbily víc chromové, ale to se uvidí až to bude a koupit za 70,- chromové už je potom maličkost a přehodit je. Ale jak říkám, uvidí se.

Změna z černé na červenou se dočkal i držák elektroniky. Tato změna se mi ale líbí. Hned za ním je do "T"éčka černý držák batere, takže se to pěkně doplňuje. Ty vymezovací válečky jsou gumové. Ty už tam mám od minulé přestavby. Podobná výhoda jako u smršťovaček na Třílinkách. Při demontáži nvypadávají ze šroubů a druhá výhoda, že se dá lehce doštelovat výška. Kdo nečte toto od počátku, tak ten přepínač je na přední a zadní naviják.

Takto je to štelování v praxi. Vůle mezi držákem elektroniky a vespod servo při maximálně stlačené přední nápravy, kdy jsou tlumiče na doraz.

Podvozek se tedy hezky rýsuje.



Zde je 8. válec který to bude celé pohánět :-D


A s čím se teď trápím je toto monstrum :-p

Jako pánové, mě to vyšlo jen tak tak. Podobně jako u té fotky serva a držáku. A to samé platí pro předek, kdy se chladiče skoro dotýkají lexanu. Ale tomu bylo i dříve Ještě tam pak zabudovat podběhy a servo n volant :roll:

Takto je to připláclé, jak by to mělo být. Ještě chce pár věcí doladit a vrtnout ty 2 díry, kdy už nebude cesty zpět. Až to bude vyměřené fakt přesně, tak se vrhnu na barvení boudy a mezitím budu dělat zámek a zadní klec. A dnes přišli gumičky, měkké pružiny a o něco řidší olej na gmade, tak je budu znovu plnit a předělávat těsnění na pístkách. Tam jsem si všiml, že tečou. Na pružiny jsem zvědavý. U těch tvrdých jsem zvedal nápravu fakt silou. To se mi moc nelíbilo.
