Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

korvetak píše:...tatry jen xml. bo jsem se snažil ji udělat lehčí, tatra s ní je moc zarytá do země ale pak nemá nástavba stabilitu a jeden tga soubor s červenou. Vkládám ji přes JSGME.


Skus pritvrdit pera na Tatre.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

patholog :
Asi som kapnul na Tvoj problem - objekt Ochrana (kryt nad motorom) ma 41k polygonov a 123k vrcholov. Urob s tym nieco, toto nemoze chodit.

EDIT :
Po Weld vertexes parameter 0.001 to ma uz iba 18k vrcholov, polygonov stale 41k :sad: Preco preboha modelujes siet ??? Na to je textura. Pozri si Terrno 8x8 - ochranne sietove plechy na tlmicoch vyfukov - je to obyc plny extrudovany obluk otexturovany obojstrannou texturou s alfa kanalom, ktory definuje, kde je textura priehladna (diera v plechu) a kde nepriehladna (plny plech). 38k polygonov ma len ta siet a to je sialene.

Dalej drziaky zrkadiel - opat nenormalne mnozstva polygonov. Treba to vsetko poredukovat, ved tu sa nejedna o 3D model pre CNC stroje, ktore to budu vyrabat.

Este jedna poznamka - ked to bude mat tolko polygonov, nepojde to poriadne unwrapovat a namapovat tak, aby to nerobilo problemy pri ostriekani blatom.
Uživatelský avatar
Patholog
Přispěvatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Taky jsem na to narazil a patral jsem limit je 32768 polygonu a 65535 vertexu.
Opravil jsem to.
Bohus
Přispěvatel
Příspěvky: 135
Registrován: 07.11.2015 19:37

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Zetor 16145 Forest -Predna rampovacia lyzica + zadny sklopny stit , je uz vo vyrobe
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Patholog píše:Taky jsem na to narazil a patral jsem limit je 32768 polygonu a 65535 vertexu.
Opravil jsem to.


Polygony mas zle - iba 16384.
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Chcete aj tuto novi t810? Obrázek
Uživatelský avatar
Patholog
Přispěvatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:
Patholog píše:Taky jsem na to narazil a patral jsem limit je 32768 polygonu a 65535 vertexu.
Opravil jsem to.


Polygony mas zle - iba 16384.


To jsem se dočetl na tom foru na který jsi odkazoval a jede to.
Ale zas textury blbnou.

EDIT: Heuréka tak všechny musí být jen ve složce textures. Žádné podsložky.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Praktickymi experimentami som dosiel na tych 16384 polygonov. Prave Phoenix mal tento problem, pretoze podvozok bol spolu s kabinou. A o tych texturach som Ti pisal uz davno, ze nesmu byt v podadresaroch...
mino621
Nově příchozí
Příspěvky: 19
Registrován: 02.11.2015 11:13

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:no107064 :
Mam to skonvertovane. Zda sa, ze mapy su funkcne, nepadla mi ani jedna. V mapach ale chybaju tieto veci :
- big_garage_a
- zil2
- zil3
- zil1_dest
- zil2_dest (radarovy voz)

Tieto modely proste nemam, resp. zhadzuju editor (ta garaz). Takze som ich musel odstranit. Novy model logs_heap (hromada dreva) je vacsi ako povodny, budes musiet skontrolovat, ci ti niekde nebude blokovat cestu, alebo robit iny problem. Az tak do hlbky som sa v tom nevrtal, mam to opravene iba v pripadnych referenciach.

Ziadny z povodnych obrazovych suborov distribucie objektov som nemenil, takisto ani tint, height, water a watermud, boli iba skonvertovane z .png na .dds a premenovane.

Prave to pakujem a potom to niekde upnem, bude toho cca tristvrte giga, takze to nejaku tu hodku potrva, mam pomaly upload.

V12 prosim daju sa tie mapy niekde stiahnut. Ďakujem
Uživatelský avatar
Patholog
Přispěvatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Tak Tatra 815-7 8x8 už je na WS prozatím experimentálně at se otestuje a vidí ji jen Ti kdo mě mají v Přátelích

korvetaku máš PM

Edit1: Problém se stupačkama vím, problém ze skly taky ale nevím jak to odstranit. Problém s Rukama řidiče a problém z návěsy.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

mino621 :
Tie mapy su uzivatela no107064, musis si ich pytat od neho.
mino621
Nově příchozí
Příspěvky: 19
Registrován: 02.11.2015 11:13

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:mino621 :
Tie mapy su uzivatela no107064, musis si ich pytat od neho.

Ďakujem za odpoveď
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

v12 maš pm
Uživatelský avatar
Patholog
Přispěvatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V čem děláte ten červený alpha chanell?
Uživatelský avatar
korvetak
Přispěvatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Patholog píše:Tak Tatra 815-7 8x8 už je na WS prozatím experimentálně at se otestuje a vidí ji jen Ti kdo mě mají v Přátelích

korvetaku máš PM

Edit1: Problém se stupačkama vím, problém ze skly taky ale nevím jak to odstranit. Problém s Rukama řidiče a problém z návěsy.

Ruce už má na volantu, teda skoro. V Messhes uprav polohu volantu na tyto hodnoty:

Name="SteeringWheel" Pos="(3.92; 1.87; 0.70)" />
</SocketPoints>

A v classes/truck jsem hnul i s řidičem seděl moc vlevo, teď je proti vloantu:

<Driver Pos="(3.5; 1.50; 0.75)" />
Obrázek
Obrázek

I ten Hetovo jeřáb se tam vejde
Obrázek
Naposledy upravil(a) korvetak dne 10.01.2016 22:08, celkem upraveno 1 x.

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“