tak jsem se rozhodl rozhýbat tuhle obludu :OK: použil jsem nápravy z Wraitha rám z 2cm hliníkových profilů z unihobby plato a převodovka taky Wraith a teď bych potřeboval víc hlav který mi řeknou co jsem udělal dobře a co je třeba upravit a zlepšit :OK: :OK: odkaz na rajče zde http://javk.rajce.idnes.cz/ford_f_350/ a pár fotek pro představu
[quote="wolff"]tak jsem se rozhodl rozhýbat tuhle obludu :OK: použil jsem nápravy z Wraitha rám z 2cm hliníkových profilů z unihobby plato a převodovka taky Wraith a teď bych potřeboval víc hlav který mi řeknou co jsem udělal dobře a co je třeba upravit a zlepšit :OK: :OK: odkaz na rajče zde http://javk.rajce.idnes.cz/ford_f_350/ a pár fotek pro představu
Tak To NonScale Hezky ovládaj Fordy F350 :FINE:
Hele jinak docela masakr stroj..jsem zvědav na ty kardany..bude slick nebo máš nějak pořešeno jinak?? A co Wraith ten umře v zapomění?? škoda??!!
Power Wagon Trial TRX 4 sport kit
Jeep Nukizer trx 4 sport kit
Axial scx24
Slash 2wd
Tekno 1/10 SCT410.3
LRP S10 Blast TC 2 Subaru Impreza
Traxxas Summit
Fendt 1050 Vario + Sklopka KRAMPE
http://tom60105.rajce.idnes.cz/
ty kardany budu muset vyřešit ale hlavně linky který se kardanům pletou do cesty :-D :-D aproto jsem chtěl taky slyšet nějakou radu protože tohle je taková práce na koleně a cesta do neznáma :OK: takže bych byl rád kdyby místní kapacity hodili nějakej návrh :-p :-p nerad bych aby takový pěkný auto zůstalo dál ležet v temným koutě mojí dílničky :OK:
je to jednoduche, odpoj vnutorne/vrchne linky od centralneho platu, vo vyske ramu si do ramu navrtas otvor, aby ti presla srubka na ktorej bude link drzat. Rozdiel ramu nahradis spacerom, cca 6mm tipujem. Tym posunies uchytenie linkov vyssie a zaroven ti pojde kardan mezi spodnymi a vrchnymi linkami
:-D Nema 70, tak 61cm. u FJ45 pickup je to normalne a dokonca su verzie, co su este dlhsie. tu je v porovnani s ostatnymi autami: Ked nechces, aby kolesa trcali vonku, tak na 1/10 napravach musis spravit karoseriu v 1/8 a vacsie
Nebude tak strašný, jeden link dáš napříč místo podél a tradá...panhardka je na světě. Máš servo na nápravě, takže se nemusíš trápit s úhlem a rovnoběžností a kdovíco. Prostě dej jeden konec co nejvíc do kraje nápravy a druhej co nejvíc naproti na šásko, aby se to mohlo volně hejbat.
**Honza** **Original since 1981** **#RTRCZ team driver**