Čau borci, trochu to tu oživím.
Chtěl jsem objednat jeden bazmek z trošku neznámého shopu v Indonésii http://rchobbiesindo.com/
Vycházelo to na 173USD = 4500 Kč.
Chtěl jsem zaplatit paypalem, ale nenasměrovalo mě to jako všude jinde a musel jsem to tam nacvakat ručně. Poslali mi hromadu údajů - jméno a adresa nějakého týpka, číslo účtu, swift kod, jméno a adresu banky, telefon ....
Ale na paypalu chtěli jen mail a do poznámky jsem dal číslo objednávky. Odeslal jsem to a a za chvíli mi přišel od nich mail:
Hi,
Please cancel your Paypal payment since we are not able to receive it.
We only able to process Bank to Bank transfer as the payment method for International order at the moment, we're sorry for this inconvenience.
Thanks and feels free to email us if you have any further questions.
Best Regards,
RCHOBBIESINDO.
No prakticky - stornuj svoji platbu, nejsme schopni platbu přes paypal přijmout, akceptujeme převod pouze z banky do banky .... přitom Pavel Rak tam objednával taky a prý normálně paypalem.
Prachy se mi z účtu strhly v podstatě hned .... stornoval jsem ji a paypal teda napsal, že mi bude platba vrácena ("Refund + 173 USD"). Ale už to trvá asi tři dny a furt nic, jak dlouho to může trvat? Má s tím někdo zkušenosti? Pokud na paypal účtu svítí, že mi bude platba vrácena, tak tomu celkem věřím. Ale je nějaká lhůta, nebo za jak dlouho by to mohlo přijít, má někdo zkušenost?
Každopádně přes svou banku to posílat nebudu, to radši tu kravinu nechci. Říkal jsem si, že paypal je bezpečný a přes něj to pokutím, ale přes Českou spořitelnu na to kašlu, bůhví jak to maj ošetřené a beztak s tím budou ještě spojeny vysoké poplatky. Jdu napsat na českou podporu paypalu, ale jen tak mě zajímalo, zda má někdo nějaké zkušenosti. Díky