Uživatelský avatar
korvetak
Přispěvatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Chlapci, potrebujem poradit - ako urobim naklad pre standardny naves ? Nijako mi to nejde, vo vysledku sa mi nalozena suprava odmietne zalomit.

Addon nákladu máš daný do xml. návěsu a nechce se s ním stáčet ?
Mělo by to fungovat stejně jako u vleku. Addon v xml vleku na který naskakuje náklad a pak ho můžeš i odpojit a na návěsu zůstane naložený. Tohle má sortimentovoz od Maze 509 v xml.
</ModelAttachments> <GameData GaragePoints="0">
<LoadArea
Min="(-0.1; 1.15; -1.12)"
Max="(-5.34; 2.2; 1.12)"
TrailerLoad="true"
Type="LongLogs"
ParentFrame="BoneFront_cdt"
/>
<LoadArea
Min="(-6.2; 1.45; -1.2)"
Max="(-10.683; 2.0; 1.2)"
TrailerLoad="true"
Type="LongLogs"
ParentFrame="BoneRear_cdt"
/>

<WinchSocket Pos="(-7.64; 1.353; 0.723)" ParentFrame="BoneRear_cdt" />

<WinchSocket Pos="(-7.64; 1.353; -0.723)" ParentFrame="BoneRear_cdt" />

<WinchSocket Pos="(-9.94; 1.353; 0)" ParentFrame="BoneFront_cdt" />

<WinchSocket Pos="(0.8; 1.14; 0.0)" ParentFrame="BoneFront_cdt" />
<RequiredAddon Types="maz_big_tractor,maz_tractor,kraz_tractor" />
<InstallSocket Offset="(0.8; 1.14; 0.0)" Type="KamazTrailer" />
<AddonSockets>
<Socket Names="LoadLogsLongTrailer509" Offset="(1.151; -0.0; 0.0)" />
</AddonSockets>


</GameData>
</Truck>
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Uz som na to prisiel, chybalo mi tam TrailerLoad="true".

Obrázek
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

korvetak píše:
V12 píše:V TatraStory som nasiel paradny vlek k T816 :

Perfektní ten si pamatuji byl za velkým mazem, na tom uvezeš i tank já zatím používám klasický podval z Kamazů, ale i ten má problém s užšími mosty když mají zábradlí. Ale jinak prima záchranářská zábava. I když ten HET jeřáb je trochu neohrabaný na ovládání.
[youtube]59P3hr4D7ww[/youtube]

Koukám, že moje mapa plní svůj účel na 100% jak zachraňování aut tak použitelnost dlouhých návěsů a silničních pneumatik. Třeba silniční pneumatiky a dlouhý návěsy jsou na origo mapách skoro k ničemu.
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2460
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12: Hoj pane - vyzkousel jsem tvou T816 z WS ;)
Nasel jsem toto:
1.Nejde mi u ni zvuk motoru .... 2.u kol pri pohledu zepredu uprostred prosvita vnitrni cast naboje kola - asi by chtelo vzorek gumy uprostred posunou o kousinek k sobe? .... 3. a u tech druhejch kol nemam texturu ( mam je cely bily ) - jinak povedenej mod ;)
( mozna mi projde moc "lehka" a taky je dost silna -s tim tezkym navesem uhani jak blazen ... ( ale to je muj subjektivni pocit .. )
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Zatial je to iba v stave W.I.P., takze zatial neriesim somariny ako motor a pod. Ten, kto modeloval kolesa (a nielen tie) ich poriadne zbabral, stale viac sa zaoberam myslienkou pouzit modely z Jamala. A to aj urobim, ked sa mi ich nepodari opravit. Problem je v tom, ze nie su zvarene vrcholy, kazdy pokus o zvarenie sa skoncil stratou detailov.

Co sa tyka vykonu - ano, ma pod kapotou riadne stado, tak ako v realite - motor je 12-valec MTU, 622 kW / 3500 Nm, v kombinacii s 10 stupnovym planetovym automatom TwinDisc to priam trha asfalt. Kedysi som to videl v realite, so svojim starym Escortom som za nim nestihal, do 80 bol rychlejsi. Robili pokusy aj so silnejsou motorizaciou, opat nejaky 12 valec, tentokrat ale Mercedes. Tahat po pusti na podvale rozbity 50 tonovy tank - to si ziada poriadnu davku vykonu.

Co sa tyka hmotnosti - pokial si dobre pamatam, v hre ma 14 ton.

Druha sada kolies - hmmm, tie to ma iba na testovacie usely, neviem este, ci ich tam necham, preto zatial nie su natexturovane.

EDIT :
Defaultne kolesa auta sa podarilo opravit, trochu som este potunil vleky :

Obrázek
Apseron1
Přispěvatel
Příspěvky: 168
Registrován: 01.06.2015 11:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

http://vk.com/market-68244806

Za nějakých 170 kč (500 rublu) Akorát mám pocit že jsem někde viděl na ní i jiné Addony . A prodejce není ten tvůrce ( RedPow ) Ale nějaký Dmitrij Levokumov
Uživatelský avatar
Patholog
Přispěvatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Apseron1 píše:http://vk.com/market-68244806

Za nějakých 170 kč (500 rublu) Akorát mám pocit že jsem někde viděl na ní i jiné Addony . A prodejce není ten tvůrce ( RedPow ) Ale nějaký Dmitrij Levokumov

Je hezká ale úpřimně řečeno kdyby tady z fora udělal slušnou texturu tak na ty naše auta nemá. My to děláme pro zábavu a né pro peníze. Tedy mluvím sám za sebe ;)
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Apseron1 píše:http://vk.com/market-68244806

Za nějakých 170 kč (500 rublu) Akorát mám pocit že jsem někde viděl na ní i jiné Addony . A prodejce není ten tvůrce ( RedPow ) Ale nějaký Dmitrij Levokumov


On ju len kúpil a predáva ďalej :D
Uživatelský avatar
Patholog
Přispěvatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Pitrsonn píše:
Apseron1 píše:http://vk.com/market-68244806

Za nějakých 170 kč (500 rublu) Akorát mám pocit že jsem někde viděl na ní i jiné Addony . A prodejce není ten tvůrce ( RedPow ) Ale nějaký Dmitrij Levokumov


On ju len kúpil a predáva ďalej :D

Já vím už jsme to to pár stránek dozadu probírali
;)
Uživatelský avatar
Patholog
Přispěvatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:EDIT :
Defaultne kolesa auta sa podarilo opravit, trochu som este potunil vleky :

Kalidos131 Ti posílá vzorky textur na to 816 tak si vyber, snad se Ti bude nějaká líbit .
EDIT:Ale upne to až zítra tak pak dám vědět.
Jinak zajímavá velikost textur taková netypycká.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Tak to si veri. Pretoze robit textury bez znalosti, ako je to namapovane, hmmm, hmmm. Ale uvidime, som zvedavy.
S texturovanim je jeden zasadny problem - modely, ktore som pouzil su hodne detailne a zlozite, takze nie je mozne pouzit unwrap, pretoze vznikne milion malych fragmentov. Davat ich manualne dokopy sa snad ani neda. Model s par tisic polygonmi sa takymto sposobom urobit da, je to vidiet na origo autach.

V kazdom pripade tie nove textury vyskusam, uvidim, ako to dopadne.
Uživatelský avatar
Patholog
Přispěvatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Tak to si veri. Pretoze robit textury bez znalosti, ako je to namapovane, hmmm, hmmm. Ale uvidime, som zvedavy.
S texturovanim je jeden zasadny problem - modely, ktore som pouzil su hodne detailne a zlozite, takze nie je mozne pouzit unwrap, pretoze vznikne milion malych fragmentov. Davat ich manualne dokopy sa snad ani neda. Model s par tisic polygonmi sa takymto sposobom urobit da, je to vidiet na origo autach.

V kazdom pripade tie nove textury vyskusam, uvidim, ako to dopadne.

A proč nepoužiješ funkci peel , nebo si rovnou v UVmap označit určité časti modelu a na nich udělat left/right dle potřeby pak označit další atd, nemusíš mít označený celý model na texturování.

EDIT: A ještě jedna pomůcka když si vybereš třeba karoserii tak můžeš při mapování dát skrýt určité části at se ti to neplete a texturuješ jen vybrané věci na karoserii (otočit zmenčit levy pravý pouze na vybrané části bez toho aby to mělo vliv na ostatní části) , ono se to nezdá ale je jak už s tím dělám delší dobu tak přicházím na pro mě nové funkce
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Ja som na ne este neprisiel :oops:
Dokoncim T816, potom sa mrknem na V3S, ktoru som pouzival vo svojich mapach a s autami koncim - je urobene vsetko, co som povodne chcel, aj cosi navyse. Mozno pre srandu dam este Jamal 10x10, ale to si este rozmyslim, prakticka pouzitelnost aut takehoto typu je silne diskutabilna, 12x12 je somarina na kvadrat. Auto je to pekne, aj to zaujimavo ide, ale je to somarina. Divim, sa, ze mu tolko ludi fandi.
Uživatelský avatar
Patholog
Přispěvatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Ja som na ne este neprisiel :oops:
Dokoncim T816, potom sa mrknem na V3S, ktoru som pouzival vo svojich mapach a s autami koncim - je urobene vsetko, co som povodne chcel, aj cosi navyse. Mozno pre srandu dam este Jamal 10x10, ale to si este rozmyslim, prakticka pouzitelnost aut takehoto typu je silne diskutabilna, 12x12 je somarina na kvadrat. Auto je to pekne, aj to zaujimavo ide, ale je to somarina. Divim, sa, ze mu tolko ludi fandi.


Jsem rád za věci které jsi udělal jsou opravdu super.
Až si složím ten nový kompík pak můžu pokračovat.
Jinak rád poradím ;)
Jawamaniak22
Nově příchozí
Příspěvky: 4
Registrován: 05.02.2016 11:13

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Zdravím všechny, prosím vás potřeboval bych poradit s padáním hry, tzv. "oops spintirs crashed" google radil instalovat nejnovější verzi hry, to jem udělal ale po nějakém čase se po pár minutách hraní problém vracel a nyní to tuto hlášku hodí hned asi po 2 sekundách kdy se oběvím na mapě a hra spadne, takže se to pořád postupně horošovalo až už nejde hrát vůbec....

proto si myslím že problém není v nějaké verzi hry ale v tom že se časem začne s něčím hádat v pc... zkoušel jsem nástroj clearcache nebo i smazat save game a všechny tyto souory z user data ale nic z toho nepomohlo

ví někdo lék? mockrát díky

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“