dnes sem vyrazil na skaly a mam nemile zjisteni.pri jizde vpred se naklani kabina nalevou stranu tak moc ze dre o zadni kolo.kdyz couvnu tak se to srovna.cim to muze byt?ze by byl meksi ten zadni tlumic na ktery to pada?
To je tzv. Tork Twist. Kroutící moment motoru je silný a naklání ti kastli. Řeší se to třeba tužšíma tlumičema obecně nebo jen na jedné straně nebo si pohraj s polohou linků.
Vzduch: Sea Beaver, PA-18 Piper Super Cub, MPX Lentus
zkontroluj si rozmístění tlumičů....i když to nejni moc vidět tak dva tlumiče mají tužší pružiny....hned si toho nevšimneš a je možná že to máš blbě poskládaný....a nebo totok.... http://www.youtube.com/watch?v=u21dQWP6 ... re=related Ale pozor na kvalitu použitých pružinek z propisky..mě to fungovalo zruba 10 minut perfektně ale potom se ty vnitřní pérka vymačkaly a ještě k tomu každý jinak a bylo po srandě...auto bylo do vrtule...
Čus...chtěl bych se zeptat jestli by mi o tomhle modelu někdo něco neřekl...Chci začít s trialem...a myslím že pro začátek bude tenhle crawler ideální...co myslíte vy?...
Pro začátek si ho nekupuj....moc dlouho nevydrží a až uvidíš jezdit něco jinýho...většího...budeš nasštvanej že si nekoupil rovnou něco dražšího....Jediný co je na kulaku dobrý je elektronika jinak vše ostatní brzo umře....
To servo mi vydrželo jen tři nabití baterie a to jsem si jezdil doma max. překážka práh mezi místnostmi a nebo pohozené hadry jako překážka. Potom se spálila elektronika v servu . Dorazy byly seštelované ok . Práve dívám jaké servo koupit .
Děkuji za radu , než jsem si to stačil přečíst objednal jsem tohle : http://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz/ ... ht-iS250PB Je to 4,5 kg a rozměrově shodné , původní bylo na 2,5 kg . Díval jsem se na plato a větší šířka by se dala . Plato na servo je montované .