Ano ...... Furt dokola ...... při laborování v této spoustě kombinací si udělej třeba tabulku v exlu s funkcí a začni to tam sázet - otáčky , jednotlivé převodové poměry , hmotnosti atd.
Jako základ musíš brát v potaz nejen převodový poměr a otáčky motoru , ale i to kolik ti bude auto ve výsledku vážit a k váze se váže hodně důležitá věc - kolik toho CCpodvozek snese v uložení převodů.
CCčko má v originálu motor cca 16000 reálných otáček a převod tuším nějak 20:1 což je stejné jako rychlý převod na 3ku u Tamiya HL podvozků , tudíž bys s tím mohl slušně šlapat na paty zhruba polovině aut ve startovním poli v Semíně , ale to by jsi na tom musel mít lehkou nástavbu a muselo by to vážit do cca. 2,5kg jelikož nemáš možnost řadit na silnější převod a tudÍž musíš kopečky najíždět v rychlosti. To třeba v Semíně jde , ale na Kačenárně už budeš mít dost problém.
Nevím kolik dělá výsledný převod Mrakova spuru s HPI , ale ať už budeš kombinovat jakékoli pohony snaž se prostě ve výsledku dostat na silnější převod a stejný výsledný počet otáček na kolo jako mělo CCčko původně (cca.800) a budeš pro začátek zhruba tam kde by jsi chtěl být.
Toto vše samozřejmě platí pouze v případě , že na podvozku budou ala Mrak vychytaný základní neduhy CC jako třeba řízení atd. a že mu nenaložíš na hrb váhu jakou by nesneslo uložení převodů.