Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Zistil som nieco veeelmi zaujimave :
- vsetky moje workshopove auta maju jeden zasadny problem - ked date Drop Load, hra nenaspawnuje potrebny pocet klad nutnych k manualnej nakladke. Nechapem, ze mi to nikto z vas neotrieskal o hlavu, zrejme to bolo brane ako ochrana pred cheatovanim, pretoze hmotnost naspawnovanych klad je vzdy mensia ako hmotnost zapakovanych klad a tym padom ked mam pred sebou tazko zjazdny teren, dam Drop Load, auto zostane lahsie, prejdem teren a znova dam Pack Load (klik na zelene body). Na tuto temu je na Oovee cele diskusne vlakno.
- z notebooku som vyhadzal vsetky mody, zostala tam len T148, kde je dumper nastaveny na Drop Load velkeho poctu klad, ktore potom vie vyklopit. Drop Load samozrejme nefungoval podla ocakavania, naspawnoval podstatne menej polien, ako som ocakaval. Vramci hladania pricin bol z workshopoveho zipu v offline rezime odstraneny adresar media/classes/models, v ktorom bola definicia typov nakladov. Zda sa, ze tieto 3 subory - kazdy pre jeden typ klad, treba mat iba v case vyvoja a testovania modu, bez nich nie je mozne nakladat drevo v provingu. Po odstraneni tychto 3 suborov zrazu hra spawnuje presne ten pocet klad, kolko je nutne k rucnej nakladke
- a este jeden super nasledok vymazania vyssie spomenutych suborov - ked nalozim klady do dumpra, dam drop load, volne sypany naklad odveziem inde, tam ho vysypem, hra si to zapamata ! Ked ju restartnem, vyklopeny naklad je presne tam, kde som ho vyklopil. Pokial si pamatam, s tymto bol tiez v minulosti nejaky problem, preto som ani nerobil mapu, kde by bolo potrebne s dumprom a sutrami zasypat diery vo "vozovke". Zda sa, ze to budem musiet prehodnotit :twisted:

Porobim este zopar testov aby som si bol na 100% isty, ze je to tak, zatial to mam otestovane iba s T148, ked zistim, ze je to naozaj tak, budem musiet poopravovat vsetky moje vytvory.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Patholog píše:Jak cenzurovana Heslo tam máš ve zprávě

Posli mi prosim tu spravu este raz, nejako ju neviem najst :oops: Je to tu, alebo na Steame ? Kde su spravy na Steame ?
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Se to nějak smazalo nebo vůbec nepřidalo .. nekontroloval jsem to potom. Tak to píši znovu. Jaké označení měla verze ST před sabotáží? Děkuji
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Myslim, ze 251215.
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Zistil som nieco veeelmi zaujimave :
- vsetky moje workshopove auta maju jeden zasadny problem - ked date Drop Load, hra nenaspawnuje potrebny pocet klad nutnych k manualnej nakladke. Nechapem, ze mi to nikto z vas neotrieskal o hlavu, zrejme to bolo brane ako ochrana pred cheatovanim, pretoze hmotnost naspawnovanych klad je vzdy mensia ako hmotnost zapakovanych klad a tym padom ked mam pred sebou tazko zjazdny teren, dam Drop Load, auto zostane lahsie, prejdem teren a znova dam Pack Load (klik na zelene body). Na tuto temu je na Oovee cele diskusne vlakno.
- z notebooku som vyhadzal vsetky mody, zostala tam len T148, kde je dumper nastaveny na Drop Load velkeho poctu klad, ktore potom vie vyklopit. Drop Load samozrejme nefungoval podla ocakavania, naspawnoval podstatne menej polien, ako som ocakaval. Vramci hladania pricin bol z workshopoveho zipu v offline rezime odstraneny adresar media/classes/models, v ktorom bola definicia typov nakladov. Zda sa, ze tieto 3 subory - kazdy pre jeden typ klad, treba mat iba v case vyvoja a testovania modu, bez nich nie je mozne nakladat drevo v provingu. Po odstraneni tychto 3 suborov zrazu hra spawnuje presne ten pocet klad, kolko je nutne k rucnej nakladke
- a este jeden super nasledok vymazania vyssie spomenutych suborov - ked nalozim klady do dumpra, dam drop load, volne sypany naklad odveziem inde, tam ho vysypem, hra si to zapamata ! Ked ju restartnem, vyklopeny naklad je presne tam, kde som ho vyklopil. Pokial si pamatam, s tymto bol tiez v minulosti nejaky problem, preto som ani nerobil mapu, kde by bolo potrebne s dumprom a sutrami zasypat diery vo "vozovke". Zda sa, ze to budem musiet prehodnotit :twisted:

Porobim este zopar testov aby som si bol na 100% isty, ze je to tak, zatial to mam otestovane iba s T148, ked zistim, ze je to naozaj tak, budem musiet poopravovat vsetky moje vytvory.


Skus vyklopit naklad, potom si nalozit dalsi a ten dropnut ...
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Skusim. Ked si to nebude pamatat niekolko vysypanych fur dreva, nebudem to prerabat. To by som musel riesit aj mapovy balicek, co som uploadol na oovee a spintires.nl. A do toho sa mi vobec nechce. Dovodom je stupidita editora - po opakovanom uploade na WS generuje nove nazvy pre subory, nepouzije uz existujuce.
Inak zachytil som nieco o nedostatocnej HAVOK cache na objekty v ST, localhostov ST+ v6 to ale riesi, ak mas na mysli padanie hry po naspawnovani vacsieho poctu objektov.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Skusil som. A som velmi sklamany :cry:
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Opat som sklamany. Co sa mi podarilo vytvorit realny podvozok, tak je nepouzitelny. Dovodom je to, ze pri starte je auto zaborene do zeme, co ho ihned silne poskodi. Inak neviem spravne vyladit odklony kolies...

Idem skusat inu alternativu s pouzitim IK.
Cze
Nově příchozí
Příspěvky: 11
Registrován: 12.06.2016 7:53

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Obrázek

Super místo na odpočinek. :D
Uživatelský avatar
maztekk
Veterán fóra
Příspěvky: 3947
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Mníšek pod Brdy

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

To Vasil normálně usne, když má zrovna makat. Z toho si nic nedělej :-D
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Myslim, ze 251215.

Děkuji,
jen neví někdo o odkazu, na uložtu to není a nebo není označené, kdyžtak SZ. (ta steamová verze mě příjde čím víc hraju víc očesanější tak bych si chtěl udělat zálohu cracknuté poslední 100% verze)
dethadix
Nově příchozí
Příspěvky: 6
Registrován: 05.06.2016 21:12

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Čau, V12 prosím až budeš mít čas, mrkni na mapu vodopád. Mám za to, že na ní chybí nakládací point. Na ostrově mám budku, klády, ale koza nikde... :mrgreen:
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Hmm, koza tam asi naozaj chyba. Pozriem to. Zatial pouzi ST+ so zapnutou moznostou automatickej naklady v HardCore rezime.
Uživatelský avatar
Patholog
Přispěvatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Hmm, koza tam asi naozaj chyba. Pozriem to. Zatial pouzi ST+ so zapnutou moznostou automatickej naklady v HardCore rezime.

Máš PM
Edit.1 na Ws jsou obě korby jen pro přátelé zatím bez možností nákladky.
Edit.2 Tak jsem čučel na jiné dumpery a objevuje se tam v položce Constraint nějaký PivotOffset1.
Edit.3 Tak korby už fungují stačilo ta, vepsat TerminalFix
Naposledy upravil(a) Patholog dne 15.06.2016 20:43, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
pepekos
Přispěvatel
Příspěvky: 141
Registrován: 05.02.2014 10:08

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Ahojte! Niekto sem daval vysvetlivky k spintires plus ,za oneeho to neviem najst dalo by sa to upnut este raz? :-p

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“