Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Toto auto bude mat uplne inak rieseny podvozok, aby bolo mozne simulovat kingframe pruzenie a mechaniku riadenia. Takze standardnymi metodami to urobit nejde. A tou, ktorou to mam urobene nie je zatial doladena na 100%.

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Rewqa
Nově příchozí
Příspěvky: 61
Registrován: 23.01.2016 22:31
Bydliště: Praha

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Včera se mi stáhnul 99mb update. Neví někdo co to?
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Rewqa píše:Včera se mi stáhnul 99mb update. Neví někdo co to?


Nemyslim zeby bol update, najblizsi update ocakavam tak v Q3/Q4 2017 +-

Inac mozes pouzit toto: https://steamdb.info/app/263280/depots/ a hned zistis ci bol update...
Coach
Přispěvatel
Příspěvky: 194
Registrován: 09.03.2016 18:58

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Rewqa píše:Včera se mi stáhnul 99mb update. Neví někdo co to?

To sa ti asi updatol mod z workshopu.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Obrázek
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

nemaju byt zahnute dnu?
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

???
Uživatelský avatar
Max
Píšu hodně
Příspěvky: 1451
Registrován: 16.10.2011 0:00

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

lukino343 píše:nemaju byt zahnute dnu?


To V12 musel udělat nějakou další Tatra slataninu tak udělal tuning.
Snižil ji po vzoru Němcu v podvozku a proto má kola opačný sklon než normálně. :mrgreen: :mrgreen:
Max_bojovník silnic.

CC-01- verze 8x8. :OK:
Uživatelský avatar
Honny
Nově příchozí
Příspěvky: 25
Registrován: 19.05.2016 10:21

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Já myslím, že po vypuštění měchů by ta kola měla vypadat přesně takhle :lol:
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Obrázek
https://uloz.to/xqKT7AQ6/kolesa-rar
kolesa pre tatru 815 atd.. v12 čekni si ich :)
Naposledy upravil(a) lukino343 dne 19.06.2016 20:36, celkem upraveno 1 x.
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

v12 mozeš mi poslat ten mdoel v3s čo si daval do spintiresu? ten z army aj s korbami aj textury v 3ds alebo obj... čim skor .. vdaka moc! :)
Uživatelský avatar
Patholog
Přispěvatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12
Tak jsem vyřešil ten řetěz.
Obrázek
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Patholog :

Hezky, hezky.
Mrkni na tento detail :

Obrázek

Otocny rajdovy cap, brzdovy valec atd.

Max :
To nie je tuning. Spekulujem s nastavitelnou svetlostou.
Uživatelský avatar
Patholog
Přispěvatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Paráda :tleskam:
V zásadě je to jednoduché jen musí být dobře a přesně CDT a dokonce se mi podařilo udělat "pérovací" anténu.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Kua, ta nastavitelna svetlost sa mi absolutne nedari. Ked je auto zdvihnute na maximum, je vsetko OK, pruzenie funguje na 100% tak, ako ma. Problem nastane, ked auto spustim dolu. Je pravda, ze pekne klesne. No ked niektore koleso vojde do jamy, nedojde k preveseniu pruzenia. Cely system totiz funguje tak, ze parenty pre kolesa su polnapravy, co je sice spravne, ale ma to jeden hacik - kedze sa polnapravy musia hybat presne s kolesami, nemozem pouzit klasicke pruzenie. To je suplovane motorom typu SPRING v Constraint pre polnapravu. Potialto je to vsetko fajn. Lenze tento motor posobi na obe strany - aj smerom hore, aj smerom dole, takze zabrani preveseniu polnapravy. Ked v modeli natocim polnapravy o 12 stupnov dolu (realne maximalne prevesenie), viem nastavit tuhost pruzenia tak, ze to bude OK. Problem je ale v tom, ze kolesa nebudu kolmo na polnapravy. Musim na to nieco vymysliet.

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“