Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

To bohuzial nejde. Tuto vec musi vratit do hry developer. Plus zopar dalsich, ktore tam boli a uz tam nie su.
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:To bohuzial nejde. Tuto vec musi vratit do hry developer. Plus zopar dalsich, ktore tam boli a uz tam nie su.

jj stopy kol, lepící se bahno na kola, textura bahna na kolách ... buď odendané nebo zmršené ... a ještě beztak plno dalších věcí .... proto sháním cracknutou verzi před tím než se do toho pustil Pavel ... v této není nic nového co by předchozí verzi scházelo. Ale můžem být rádi, že to pavel dal aspoň do funkčního stavu, ikdyž tam přidal jiné věci jako ty věci u kol ... odstranění origo certifikovaných aut atd .... ale aspoň to jede
Apseron1
Přispěvatel
Příspěvky: 168
Registrován: 01.06.2015 11:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Dalsia rozumna vec v ST+ v7 - ked sa k definicii vsetkych constraint s vazbou na riadenie (IsLinkedSteering="true") prida parameter TriggerEngineSound="false" a v SpintiresPlus_config.xml je SupportSilentLinkedSteering="true", pri riadeni nepojde motor do otacok.
Jamal 8x8 ma tuto ficuru aplikovanu.


Nevím proč ale mně hra s Spintires plus 7 padá
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Z USB kluca v klinickej smrti po vyprani nepozornou manzelkou sa mi podarilo vydolovat vsetky potrebne subory pre T813, takze trialova verzia je opravena :

Obrázek
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Apseron1 :
Popis prosim sposob padania, mozno sa jedna o nejaky blbby parameter.
Apseron1
Přispěvatel
Příspěvky: 168
Registrován: 01.06.2015 11:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Apseron1 :
Popis prosim sposob padania, mozno sa jedna o nejaky blbby parameter.


Při startu hry to spadne
Teď jsem to zkoušel a je to EnableMinimap="true"

/>
<ExternalMinimap
EnableMinimap="true"
MinimapPositionX="-1280"
MinimapPositionY="0"
MinimapWidth="1280"
MinimapHeight="1024"
MinimapMarkerSize="16"
MinimapAdapter="1"
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Inak od localhosta som dostal tip na zaujimavo rieseny riadeny trailer na dlhe klady, viac na http://www.vannattabros.com/truck57.html
Mam ale rozpracovany iny projekt - trailer na dlhe kllady s realnym riadenim pomocou prekrizenych riadiacich lan, malo by to umoznit zalomenie az o takmer 90 stupnov, pricom riadenie vleku by nebolo viazane na riadenie tahaca, ale na uhol natocenia vleku voci tahacu tak, ako je to v reale. S localhostom riesim, ako to polinkovat bez nutnosti pouzitia spojeni prostrednictvom CDT kolizii, ktore su pre HAVOK dost problematicke.

EDIT :
Teoreticky to mam vyriesene, vecer skusim zrealizovat. Drzte palce. Malo by to byt nejako takto (riadenie pomocou CDT kolizii) :

Obrázek

a silne zjednodusene XML s pridanymi Constraints, aby nebolo nutne pouzivat vazbu prostrednictvom kolizneho CDT :

Kód: Vybrat vše

<Truck>
    <PhysicsModel >
        <Constraint
            ModelFrameChild="rope1_cdt"
            ModelFrameParent="axle_frame_cdt"
            PivotOffset="(-trailer_long; 0; -trailer_width)"
            Type="Ragdoll"
        />
        <Constraint
            ModelFrameChild="rope2_cdt"
            ModelFrameParent="axle_frame_cdt"
            PivotOffset="(-trailer_long; 0; trailer_width)"
            Type="Ragdoll"
        />
        <Body ModelFrame="traverse_cdt">
          <Constraint
            Type="Fixed"
          />
          <Body ModelFrame="long_frame_cdt">
            <Constraint
              Type="RagDoll"
            />
            <Body ModelFrame="axle_frame_cdt">
              <Constraint
                Type="Hinge"
              />
            </Body>
          </Body>
          <Body ModelFrame="rope1_cdt">
            <Constraint
              Type="RagDoll"
            />
          </Body>
          <Body ModelFrame="rope2_cdt">
            <Constraint
            Type="RagDoll"
          />
        </Body>
    </PhysicsModel >
</Truck>
Uživatelský avatar
pepekos
Přispěvatel
Příspěvky: 141
Registrován: 05.02.2014 10:08

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Mam otazku. Daju sa na addone spravit hlavne svetla? Ak ano tak ako :-p
Uživatelský avatar
maztekk
Veterán fóra
Příspěvky: 3947
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Mníšek pod Brdy

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:EDIT :
Teoreticky to mam vyriesene, vecer skusim zrealizovat. Drzte palce. Malo by to byt nejako takto (riadenie pomocou CDT kolizii) :


:FINE: :FINE: :FINE: Nebudu muset vypínat zatáčení kvůli couvání a pak trefovat polohu :hura:
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

pepekos :
Nie, nedaju. Je to dlho znamy a Pavlom ignorovany bug.

All :
Trailer funguje ako ma :

Obrázek

Nema uz moznost rucneho riadenia, iba automaticke. Este sa s tym musim pohrat, niekde je drobna chyba v geometrii, pretoze na jednu stranu toci lepsie, ako na druhu.
Uživatelský avatar
Honny
Nově příchozí
Příspěvky: 25
Registrován: 19.05.2016 10:21

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

super práce :OK: a nešlo by udělat aby ten přívěs byl skládací jako je to u normálního přívěsu na dlouhé klády?
Uživatelský avatar
pepekos
Přispěvatel
Příspěvky: 141
Registrován: 05.02.2014 10:08

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 dakujem za odpoved aspon sa nemusim snazit dalej. :-(
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Riadeny vlek uz funguje, aj vozi drevo. Stale tam ale mam jeden drobny problem - jedno spojenie je prilis gumove, treba to doladit. Momentalne silne premyslam, ako ho urobit skladaci. Cely problem je v tom, ze riadenie je vyriesene pomocou neviditelnych riadiacich tyci, ktore sa nedaju zlozit. ST nepozna nic typu lano, takze som musel siahnut po tyciach. Lano sa sice da simulovat retazou pospajanych objektov cez Ragdoll vazbu, ta je ale prilis gumova, co vo vysledku da cosi ako lano, ale prilis pruzne. Tyce by sa mohli urobit dvojdielne, lenze vo finale by riadenie bolo opat prilis gumove. Pre zaciatok to musim dotiahnut do perfektneho stavu s pevnym ramom, potom mozem zacat premyslat, co dalej. Trochu som sa obaval kladnej spatnej vazby pri cuvani a spekuloval, ako urobit blokovanie riadenia, nastastie to ale nebolo potrebne, cuvat sa s tym da v pohode. Celkovo je ten vlek daleko lepsi, ako povodny, lepsie a realnejsie sleduje stopu tahaca, netreba sa obtazovat s manualnym riadenim ci blokovanim riadenia pri cuvani.
Keby ST podporovalo citanie aktualnych poloh jednotlivych vazieb, bolo by to uplne perfektne - vazba Hinge zarucujuca otacanie podvozku vleku voci ramu by citala polohu vazby medzi pomocnym ramom (uopevnenym na tahac) a hlavnym ramom vleku, nebolo by potrebne pouzit riadiace tyce a vlek by mohol byt skladaci ako ten originalny. Tato moznost existuje, ale da sa viazat vyhradne na polohu riadenia, co sa bezne vyuziva na animaciu volantu a rajdovych capov (zatial iba na Jamale 8x8, snad s tym pridu aj ostatni moderi, navod som dal).
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Uz to funguje ako ma. Radost s tym jazdit.

Obrázek
Uživatelský avatar
maztekk
Veterán fóra
Příspěvky: 3947
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Mníšek pod Brdy

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 už se moc těším a gratuluji :FINE: :FINE: :FINE:

Tu jsme zase trošku pojezdily s naší bandou :CIAO:

[youtube]Athx20psVkE[/youtube]

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“