Ahojte, niekde som tu videl návod na repas náprav Yota 2. Podarilo sa mi strhnúť závit uchytenia C-hub. No teraz to už neviem nájsť, poradí niekto? Ďakujem
to odpadne,tekuty kov nebude drzat. Myslim, ze firma Wurth vyraba a predava zavitove vlozky. https://eshop.wurth.sk/Kompletny-katalo ... sk/SK/EUR/ je to super, pouziva sa to aj do aut a funguje to ak som spravne pochopil, tak si strhol zavit na naprave, nie C hube.
Su naprd. Tie poloosy su z nejakeho dovodu viac nachylne na rozlomenie tej casti, kde ide pin s klbikom. Ten pin s klbikom vydrzi, ale zjavne ako beha pin p[o drazke, tak roztahuje lozko klbiku na poloosy az pokym nepraskne. Preto sa oplati hned kupit CVD a je pokoj. Zasadny rozdiel v Yotach 2 je, ze maju inac riesene ulozenie diferencialu, su hranatejsie, maju menej lozisk v sebe a treba vsetky M3 srubky dat do thredlocku. Ale stale si myslim, ze su jedny z najlepsich na trhu po tom malom upgrade.
No netvrdil bych , mám je v autě 3. rokem a bez jedinýho problemu, spíš nejvíc záleží co na nich sedí a jak s autem jezdíš. Jelikož mám rád scale auta, tak taky jezdim tak , jako bych seděl v opravdovém. S axíkem to byla jiná divočina. :) A nejdůležitější vůbec je to, že je to prostě jen kus kovu, takže když chytněš špatnej kus tak neuděláš nic, ale tak je to se všim.
Mal som jedny Yoty I z kitu od RC4WD odlievané a to bolo torálne blato material,horšie než Yota II ,po pár jazdách bola hruška v prevodoch v háji a tehlice na prednej náprave vymačkané. Mám ešte jedny Yota I a tie sú frézované,úplne iná kvalita a samozrejme aj cena ale mám ich už na tretom aute a stále držia.
no.. výmena poloosí za CVD - po skúsenosti s nevynútenou výmenou na tamyiackych high liftoch - asi by som už menil automaticky.... pri veľkom rejde ktorý je občas nutný sa správajú neporovnateľne :-)