Tak jak to popisuješ, tak to není až tak ježdění v terénu , ale zhruba styl povrchu rally . Tam bych nechal klidně dify otevřený , zvlášť pokud ponecháš původní motor a nebudeš zpomalovat jelikož při rychlé jízdě bude se zavřeným difem bude zavřená "náprava"dostávat dost záhul. Počítej ale s tím , že v základní konfiguraci bez vícezáviťáku to bude i s 19 zuby pastorku na zahradu dost rychlý švihadlo a mladej to bude dost otloukat o kde co .........
Tak dnes jsem testoval.Dify otevřený a docela spokojenost.Osadil jsem ložiskama a dopředu namontoval ten pěnovej nárazník.Auto je opravdu svižný a myslím že by zavřený dify byli spíše na škodu.Také jsem dal stříbrný pružiny od MST a je to krásně měký.Na tlumičích je to asi o půl centimetru zvedlý.Vyměnil jsem krátký kloubky za delší. Vnoučkovi to omezím na vysílačce.
Dovolím si svůj postřeh jelikož jsem na Tl 01 začínal plackou Opel Vektra a dodnes mám tento podvozek doma a mam ho svým způsobem rád.
Vydrží opravdu hodně hrubé zacházení a když vyplníš diferenciály hustou vazelínou je podvozek vhodný i do terénu . V momentě kdy zátěž na dif bude opravdu už značná tak se protočí a nebudeš tak namáhat převody. Jak jsem řekl jsem fanda TL a TA podvozku jelikož jsem na nich začínal před 14 lety . :-)
RC_Adventures.cz Modelex Toyota Hilux Trial Axial SCX 10 Tamiya Mitsubishi Pajero CC01 Tamiya ISUZU MU CC01 Tamiya Toyota Tureno TL01 Turnigy SC 2 WD a spoustu jiného harampádí (je toho cca na kontejner :D )