Pokial ma konzola rovnaky hardware ako PC a jadra operacnych systemov su rovnake (co o XBoxe a PC plati), tak je to otazka maximalne mesiaca. V pripade ze sa ale hra portuje na nieco uplne ine (napr. PS), trva to samozrejme podstatne dlhsie. A pokial viem, ST sa vraj chysta iba na XBox. Takze...
Idem pracovat na mape Ice Roads Truckers, Draconus ju potom prevedie do svojho Winter Edition packu. Skusim ju ale urobit tak, aby sa s miernymi kompromismi dala pouzit aj standardne bez zasahu do krabicovych suborov. Malo by to fungovat. Fakt, ze na cestach sa obcas objavi blato si zdovodnime tym, ze jar je na blizku a teploty nie su stale pod nulou a lad na rieke este udrzi aj nakladiaky (ako kde :twisted: ).
Idem pracovat na mape Ice Roads Truckers, Draconus ju potom prevedie do svojho Winter Edition packu. Skusim ju ale urobit tak, aby sa s miernymi kompromismi dala pouzit aj standardne bez zasahu do krabicovych suborov. Malo by to fungovat. Fakt, ze na cestach sa obcas objavi blato si zdovodnime tym, ze jar je na blizku a teploty nie su stale pod nulou a lad na rieke este udrzi aj nakladiaky (ako kde :twisted: ).
mapa vypadá skvěle, ten led je boží jak to fakt klouže, ale ty cesty máš strašně kostrbatý, to je naschvál nebo nějaká chyba? já vím, že třeba po převodu mých map jsem musel na ofiko verzi editory celej terén lehce přetáhnout vyhlazováním aby to právě nebylo tak kostrbatý.
V12 píše:Viem, on ma do toho tak trochu navliekol. Je s tym jeden zasadny problem - preplacne to vsetko a v tom momente su zasnezene vsetky mapy. To sa mi ale nepaci, preto skusim najst vlastne riesenie. Na jeden problem som ale uz narazil - neviem urobit hlboky makky sneh, pretoze parametre pre teren su globalne. Zrejme to bude chciet spolupracu s localhostom, ten ale uz dlhsi cas na ST kasle.
Jen takový hloupý dotaz, nedalo by se toho dosáhnout nějak tak jak to má voto u svých map, že tam vloží do hry vlastní zazipnutý Media MeschCasche a TextureCasche a v apdatech přidá nastavení v configu? Trochu mi to přišlo kostrbatý nápad ale funguje mu to asi odděleně od origo hry.
Asi to jde kombinovat i v rámci jedné mapy bo tady má vedle sebe klasické dřevorubecké stanoviště a hned vedle ten rám co z něj padají klády. [youtube]cKOTJczcvEg[/youtube]
Je to rypanie do vselicoho mozneho, vacsina americanov to nezvladne a potom vypisuje hluposti, ze mapa je na h***o, lebo nefunguje. Ja osobne to riesim cez kniznicu na workshope - stiahnes tu a vsetky moje mapy poficia bez akychkolvek dalsich zasahov do hry.
Ad minimapa - je to iba test jazdy po lade, ine ma tam nezaujima. Cesty nie su vyflatovane, takze preto tie hrbolce.
Zacal som robit mapu na styl Ice Road Truckers - bude sa jazdit s drevom po lade. Zakladne rozlozenie uz mam hotove, ako je u mojich map zvykom, k cielu sa bude dat dostat vzdy viacerymi cestami, takze tu to bude kombinacia asfaltu a ladu, popripade na povrchu zasnezenej rozbahnenej lesnej cesty. Skratka jarne obdobie, ked sa sneh uz topi, no lad na v zime zamrznutej rieke este udrzi aj 50 ton. Jedna garaz, hned vedla palivo, 4 a z 5 ukolov, k tomu zamrznuta dlha rieka hadiaca sa cez 3/4 mapy, zopar prechodov cez kopce... Zatial to nie je v dokumentovatelnom stave, takze obrazky az neskor.
Priserne ma ale serie editor, ked sa pozabudnem a z mapy chcem vymazat nejaky model, vzdy to padne. Takisto to padalo aj pri kopirovani modelov, nastastie to prestalo po nejakej uprave terenu. Akej, to som nepostrehol.
EDIT : Mapa je vpodstate hotova, treba doriesit niekolko drobnych kozmetickych vad. Pouzil som jednu referenciu s vlozenym modelom, ktory sa ale na mape zobrazuje uplne zle. Nieco s tym musim urobit, zrejme ten model odtial vyhodim a vlozim ho do mapy. Jazda po lade s riadenym vlekom je velmi zaujimava, hlavne ked nalozeny vlek chyti smyk a zacne vybacat. Automaticke riadenie zafunguje, natoci zadne napravy, po chvilke sa vytocene kolesa chytia a vlek prekyvne na druhu stranu. Ked clovek neda pozor, tak sa suprava pekne rozkmita natolko, ze sa dostane az do nekontrolovatelneho smyku. Som strasne zvedavy, ako to bude vyzerat v Draconusovom Winterpacku. Ma to urobene nadherne, nepaci sa mi iba sposob. No s tym sa neda urobit nic bez upravy spintires.exe, pretoze vlastnosti blata, stiekancov, prachu a bordelu vyhadzovaneho kolesami su definovane globalne - spolocne pre vsetko. Cize nie je mozne urcit, aku farbu ma mat material odletujuci od kolies vzhladom na povrch, po ktorom sa prave auto pohybuje.
Kozmeticke vady odstranene snad vsetky, testujem prejazdnost. Astronomicke observatorium, sklad dreva na konci asfaltky od garaze a velka pila pri druhej asfaltke sa da zaviezt aj s nakladiakom schopnym odviezt medium logs a medium logs trailerom. Od zamrznutej rieky je tam poriadne stupanie, ale silne osemkolky by to zvladnut mali, skusal som to s Phoenixom 8x8 V12 s Norgrenom, dal to aj na desiatke, problem bol po mojej soferskej chybe az na vrchole stupania, kde sa zacal zakopavat. Maly rybarsky pristav by sa mal dat poriesit takisto naraz, no nie som si isty, ci tam bude tolko miesta, sikovnym manevrovanim by to ale malo ist. Posledny ukol je dosiahnutelny po dlhej ceste po susi, tu silne odporucam riadeny vlek. Ked bude vsetko OK, este vhodne rozlozim zopar zahalovakov, nech je to zaujimavejsie.
Ma niekto link na prvy "ukradnuty" editor ? Potrebujem tam nieco omrknut. Surne, prosim. Diky.
EDIT : Neaktualne, vyriesene. Nasiel som sposob, ako celkom dobre simulovat jazdu hlbokym snehom bez toho, aby sa menili globalne parametre. Skusim to aplikovat na prave vyrabanu mapu. Hlboky sneh bude simulovany premapovanymi blatovymi hrudami MudChunk - model ten isty, mozno o cosi zvacseny, ale textura snehu. Vysledny efekt - za autom zostanu krasne kolaje. Zakladne materialy terenu a cesty budu neextrudovatelne, tym padom nehrozi ani vznik hnedych blatovych kolaji. A konecne najde uplatnenie aj zidonova T813 s radlicou. Cez vikend to snad otestujem.
Posledne zmeny : - pridane zasnezene stromy - upraveny objekt pre lad na rieke, uz je to iba jeden objekt, povodne to bolo z 2x6 kopirovanych blokov - vylepsene mapy svetla a tienov
V tejto podobe to pojde Draconusovi na zakomponovanie do jeho Winter modu.