Porsche to je, sice "Východu" ale je ... :oops: :lol:
Ne, tohle má ještě 5-ti kanál (litina) až 135 / 136 byl 8-mi kanál (hliník). Má to 43 kW (stejně, jako 135) a jede velmi pěkně ! Má to 4-pístky brzdy, zadní vlečnou suchou nápravu a 5q. Rok 88 (jeden z posledních 130-tek). Vyrobeno pouze 10 285 kusů !
Jinak už jsem repasoval karbec (nechodila vůbec druhá komora, trysky ucpaný, nechodil plovák atp.), dělalo se těsnění pod hlavou (šla voda do oleje), dával repáslou AC pumpu, jinak olej, filtry, svíčky, kabely, cívku, fridex, trubky a hadice k topení atd atd ani nemluvím. Ale nákupní cena byla defakto zadarmo, takže proč ne. Má zaplacený EKO a měsíc starou technickou, jako bonus.
Co se koroze týče, tak vcelku nic hroznýho, jen lehce lemy a pravej práh. Nosníky a podlaha, netknutý. Kastle dosti potlučená (pán byl 47. ročník) ...
Dneska jsem na něj obul "prolisy" s et10 a gumky 175/60 R13. 8)


Hrozně mě to auto baví, prostě "sportovní kupé", retro jako prase. Práce na něm samozřejmě je, ale nic dramatickýho. Teď je třeba na řadě spojka a brzdy.
Jinak Láďo, GRko už nemám, přišla "zajímavá" nabídka a tak šel z domu. Chci ale pořídit nějakýho samce na vyblbnutí.