rc-vitek píše:Woyta píše:Pokud je unik malej, ze jede detekovat pri vakuovani, tak se dava napln s barvivem aby bylo videt, kde to utika.
Při vakuovani ovšem nezjistíš místo. Petr už ví, že tam ten únik má, jde jen o detekci místa, na což slouží to barvivo nebo případně detektor na chladivo, což by bylo pro něho lepší, že by nezanášel nic do okruhu jen pokud by chtěl ověřit ten únik z kondenzátoru (výměníku tepla)
Jak píše Vítek. Největší problém je sehnat redukci. Tam jsou staré ventily a v servisech je nemají. Redukce má jeden známý známého z práce, který mi to už plnil. Vydrželo to 2 dny a uniklo to. Ale chladil jak lednice. Ten je z Budějovic (55km) a potřebuje ty redukce k práci, protože dělá kancelářské klimaticace. Já mám mechanika kousek od Vimperka a potřebuji to sfouknout třeba za 2 dny, abych redukce mohl vrátit. Jenže Adolfem jezdím do práce a tak tyhle 3 věci musím zkloubit a pořádně naplánovat. Občas také není nálada nic řešit a tak je to furt. Já už bych ho potřeboval zaparkovat a koupit jiné auto. Pak by byl čas na něm pořádně dělat a ne jen tyto nárazovky. Ten můj mechanik používá detektor a barvivo či natlakování je stále stejný problém, že nejsou hadice jak to natlakovat. Však ono to přijde. Jakmile se najde únik, tak už to bude sranda.
Dnes Adolf dostal zase škeredé plecháče a tak bude na pár měsíců jako z fabriky :lol: Zde je proměna
A konečně jsem po 27 letech zajel pořádně motor a zachytil toto krásné číslo :-D