lepka píše:A jak hodně používáte ty uzávěrky vyjede to alespon něco málo pokud nejsou zavřené?
A jak je to s vodotěsností dá se s tím brodit když to člověk vybalí z krabice nebo se to musí vše izolovat?
no prostě kdo toho mazlíčka už má tak se s tím pochlubte jsme všichni zvědaví nebo tedy alespon já. :-)
:CIAO:
Tak po středeční vyjížďce na Zebín je moje zkušenost asi taková:
Jel jsem s autem z krabice bez úprav těžiště s origo pohonem a servem s accu 2čl. Li-Po 4800 v původním držáku. Před jízdou jsem promazal portály a dify, bylo to potřeba.
Dost mně překvapilo co auto vyjede bez špéry, hlavně pokud se jelo po skále tak jsem špéru přidal spíše vyjímečně a to při extrému ve stylu Crawler. Na sypkém povrchu to bylo horší a špéra přišla ke slovu častěji.
Rejd je mnohem větší než u starého SCX a asi srovnatelný s SCX II ale stále bude výhoda těch otevřených diffů které zmenší poloměr otáčení.
Vodotěsnost jsem nezkoušel a nebudu z auto dělat ponorku ani v budoucnu. Sice je přijímač v pěkné krabičce která toho asi dost zachrání ale určitě to není 100% a pokud se do elektroniky dostane voda tak se nedá uplatnit záruka což je i v návodu a je to logické. Tak to na vlastní nebezčí můžeš zkusit :wink:
Auto je pěkně zpřevodované a régl má docela jemný náběh co je pro mně dost důležité (jízda musí vypadat reálně a né cuk sem cuk tam) co je ale dost na hraně je servo - při exedici v běžné terénu O.K. ale ve skalách už nestíhá. Budu ho časem mněnit, ale zároveň se bude muset zajistit napájení z externího BECu protože ten v původním réglu dává jenom 1A :!: a to je pro silnější servo žalostně málo :cry:
Auto je docela macek a dost vysokej a s těmi všemi rámy, výztuhami a zahrádkou jsem se hodně bál náklonů (hlavně bočních) ale nakonec to nebylo tak zlé jak jsem čekal. Každopádně nějaké dovážení bude tak se to ještě zlepší. Hlavně při prudkém výjezdu po skále byla snaha o převrácení dozadu :sad:
Když to shrnu, tak mně auto i přes některé maličkosti příjemně překvapilo hlavně chováním v terénu. Ty portály jsou prostě super :OK:
Ještě dodám co se mi nelíbí: Asi nejvíc mi vadí samolepkový skla! Ty jinak pěknou boudu dost poškozují. Moc mi nesedí ani rádio kde je volant daleko od rukojeti a nedostanu na něj palcem levé ruky a tím pádem musím pořád řídit obouma rukama.
Ještě docela zajímavý údaj za cca 1,5hodiny bylo vyjeto 2300mAh většinou jsem v extrémním terénu plyn jen lechtal.
Tady je i korveťákovo video z akce Zebín ať je představa kde se jela zkušební jízda mé TRX-4ky:
http://www.rc4x4.cz/topic18248.html :BYE: