Tak. Musím Slickovi poděkovat, už léta na několika autech ke vší spokojenosti užívám jeho produkty.
Teď se ale musím pochlubit s takovou prkotinou, vlastně skoro nic, ale nadělá to parády až kam. A projekt vzniknul jen tak při telefonátu, čistě moje vize v hlavě, pár slov do repráku a na druhej straně byl Slick a jak se s tím popral je tak nějak jeho věc. Výsledek je naprosto přesně tak jak jsem si představoval a vypadá to dost dobře. Posuďte samy:
Budu na Axikovi meni rozvor z 280mm na 313mm. 1cm vpredu a 2cm vzadu. Momentalne mam 2x Kardan - Drive shaft D 10 ST L95/110mm 5x5mm (002b) (D5/D5). Jak dlouhe vysuvne hridele na tuhle zmenu potrebuju?
Naposledy upravil(a) Woyta dne 25.08.2017 12:07, celkem upraveno 2 x.
//Mozna by se hodila tabulka, pro jakou delku kardanu je treba pouzit delku hridele.
Ahoj, jestli máš kardany 95/110 mm a chceš jen vyměnit výsuvnou hřídel aby jsi je prodloužil jeden o 1cm a druhý o dva, tak potřebuješ výsuvnou hřídel 59 a 69 mm.
Tak menim osy v kardanech. Mam tak starou verzi, ze mam jen jednu drazku pro pero a zavit pred kterym jsi me varoval se nekona. Oba cervici jdou do stejneho mas horniho dilu.
Kazdopadne jsem nebyl schopen namerit zadne opotrebeni. (+/- 0,01mm beru jako chybu mereni) Jedine co vidim, je trosku vylesteny povrch pera. Jinak nic vic. Klouby maji stejnou minimalni vuli jako v dobe kdy jsem je koupil.
To neni zle na to, ze to tahalo 3,5kg auto se stridakem 17,5z 2200kv. (Ano bylo schopne delat donuty :twisted: )
Nemel by jsi tam podobne odolne prevody a lockery do diferaku? :mrgreen:
Mozna by se tim dalo inspirovat. Ohnuta ramena do napravy mi prijdou jako dobry napad. ale uchyceni linku mam radeji tak jak to dela Slick. 3 diry a moznost dat linky kam se cloveku hodi.
Zakázková výroba nárazníků pro jednoho velmi stálého zákazníka a kamaráda :-D Je to taky můj první svařovaný nárazník z ocelové plechu kombinovaný z duralovým.