Loskuták píše:Chci se jen zeptat, je jedno, zda závaží v kolech dám pryč či ne? Přijdou mi závaží ještě na náboje, tak přemýšlím, zda ty z těch kol (75g) odstranit a nebo je tam nechat. Trošku se bojím, jestli to moc nenamáhá nápravy, když původní kola s disky měly asi 113gr a teď mají 246gr i s beadlocky.
S větší váhou kol se zvyšuje námaha na poloosy a všechny převody, v menším měřítku i na motor s regulátorem, zvlášť s okamžitou brzdou v neutrálu. Ocelové vnitřnosti TRXka to všechno skousnou a nějaký znatelný opotřebení asi nepoznáš. Po necelém roce ježdění (s železnými disky Gmade SR02 bez dalšího závaží, váha okolo 200g vč. pneu) jsem našel pouze vybroušené drážky v pinech předních poloos, ale nedokážu říct, jestli je vůbec na vině váha navíc. Jako nejnáchylnější bych viděl krátkou osičku a její ložiska v portálech - špatně vyvážený těžký kolo je musí vylágrovat strašně snadno. Těch 250g na kolo bych považoval za maximum, sám preferuji raději závaží vně portálů.
Samozřejmě s adekvátní péčí můžeš jít do extrémů ;)