Vážení příznivci,
protože se blíží termín schůze pro ročník 2019, dovolím si zde formulovat základní body, které by měly být na této schůzi projednány,
a zároveň je, prosím, berte jako inspiraci pro Vaše zamyšlení a příspěvky k diskuzi:
1. Z důvodu rozvoje RC modelů snížit počet závodů ze současných 9, na 6, maximálně 7 závodů za rok. Tím vzroste šance, že se většina závodníků účastní všech závodů.
2. Fórum
RC4x4 používat jako hlavní informační zdroj, Facebook jen jako doplňkový, protože FB komentářová struktura není pro toto vhodná (je nepřehledná). Je primárně určena pro chatování.
- zvolit toho, kdo bude o dění informovat na obou informačních kanálech. Zvážit i možnost rozesílat informační maily (to vyžaduje sesbírat a udržovat aktuální databázi mailových adres závodníků).
- zvolit toho, kdo bude zpracovávat výsledkové tabulky pro zveřejnění. (Jednotliví organizátoři mu budou výsledky z jednotlivých závodů zasílat elektronicky na mail, který dá k dispozici pro tento účel).
3. Zvolit pokladníka a způsob financování.
4. Přesto, že RC Offroad Trial Morava funguje bez ředitele, zvolit ředitele. I když soutěžíme pro radost, je autorita ve sporných případech nezbytná, aby se držela úroveň soutěže.
5. Vzhledem k současným možnostem na trhu s RC modely, dohodnout, jaké karoserie mohou nastoupit do závodu, tak aby se mohli závodníci do začátku ročníku připravit.
Blatníky z izolaček by měly být minulostí. Doporučuji svoje modely zde na fóru zveřejnit ještě před začátkem ročníku, aby případný ředitel mohl závodníka upozornit na nedostatky.
6. Protože se celkem osvědčilo rozlosování závodníků do skupin a absolvování sekcí v jasně daném pořadí, dořešit pravidla pro losování (někdo má jen jeden model pro více závodníků, nebo jeden vysílač pro více modelů).
Protože je dobré mít zpětnou vazbu, a toto není Facebook s lajky, odpovězte prosím na tomto vlákně a případně potvrďte svoji účast na schůzi.
TRIALU ZDAR!!!