Tak že, k jádru věci. Jedná se o SCX II RTR - usuzuji podle linků a špajsky. Nebudu to rozepisovat podrobně, tak že jen to nejdůležitější. Dotyčný měl problém s plným rejdem po přestavbě uložení serva z pozice podélné na pozici příčně před nápravu. Přestavbu provedl z důvodu, že při zatáčení docházelo ke kroucení šasí a uložení serva. Dále šasí je osazeno tlumiči G-made s roztečí ok 103mm. Dotyčný si dále stěžoval, že to u axiálu blbě vymysleli, že ta náprava hodně cestuje. Stranový pohyb -panhardka a kružnice , to by jeden neřekl, že to bude cestovat. Tak jsem mu poradil přechod na 4link, na což jsem se dozvěděl, že je to SCXII a tam to nelze. Tak jsem mu vysvětlil, že to lze. Pak mi poslal video jak to zatáčí/nezatáčí , mě teda přišlo, že má stažené výchylky (EPA), tak jsem mu doporučil změnu nastavení. Musel jsem si najít návod na radio a z angličtiny si ho přelouskat. V návodu to bylo popsané celkem logicky, možná stručně, ale tady jsem narazil, jelikož po mě chtěl přesně jak má postupovat. To teda fakt netuším, nikdy jsem jeho rádio neviděl a studovat kde to má jaká tlačítka se mi teda opravdu nechtělo. K tlumičům jsem mu řekl, že jsou hezké, ale jejich délkou se dostal mimo rozsah úhlů, které zvládá řídící tyč, nemluvě o faktu, že úhel od páky serva k těhlici už začíná být docela velký. Tak jsem mu doporučil omezit propad pomocí downstopu a použít kloubky s větším pracovním rozpětím - tak to se mu nelíbilo. Tak jako poslední možnost jsem viděl v úpravě spojovací tyče řízení a natvarovat jí, aby se kloubkům umožnilo pracovat v požadovaném rozsahu. Nakonec si to teda poladil sám a to tak že prodloužil horní link. Osobně netuším, jak hodně měl zmršený setup přední nápravy, ale tímto krokem to dokonal. Podle videa bych usuzoval, že má momentálně záklon svislého čepu 0°. Je logické, že při takovéto přestavbě chce znát aspoň základní principy fungování tohoto typu zavěšení a nechtít po tom něco , co je mimo konstrukční možnosti. Prostě jsem ho zklamal a on si to potom tady na vás vybil, za to se vám omlouvám. :-(
foto před přestavbou serva:


foto po přestavbě:




video č.1video č.2video č.3video č.4 včetně komentáře a vysvětlení